اخبار بازی

اطلاعاتی از بازی The Elder Scrolls 6 منتشر شد

اخیراً اطلاعات جدید تایید نشده‌ای از بازی مورد انتظار The Elder Scrolls 6 منتشر شده است که به برخی از ویژگی‌های گیم‌پلی و بخش‌های دیگر این عنوان می‌پردازد.

بازی The Elder Scrolls 6 در جریان مراسم E3 2018 با نمایش یک تریلر سینمایی معرفی شد. با این حال از آن زمان تا کنون، اطلاعات زیادی از این بازی ارائه نشده است. اما اخیراً یک شایعه‌ی جدید، جزئیات تازه‌ای در مورد این بازی را منتشر کرده است.

کاربر SkullziTV در توییتر به نقل از چند منبع ناشناس، اطلاعات تازه‌ای از بازی The Elder Scrolls 6 را منتشر کرده است. هر چند کاربر مذکور این اطلاعات جدید را تایید نمی‌کند و سایر منابع فاش‌کننده می‌گویند که اطلاعات مشابهی را دریافت کرده‌اند که آن‌ها نیز قادر به تایید آن نیستند.

بر اساس این شایعه‌ی جدید، بازی The Elder Scrolls 6 در منطقه‌ی Hammerfall جریان دارد و این اثر دارای یک «سیستم سیاسی» شامل خیانت‌ها، ازدواج‌ها و جناح‌های مختلف است. هیچ یک از این موارد گفته شده، ویژگی جدیدی برای سری The Elder Scrolls محسوب نمی‌شوند، اما ظاهراً در نسخه‌ی ششم بیشتر به آن‌ها اهمیت داده می‌شود.

همچنین در این شایعه گفته شده است که در بازی The Elder Scrolls 6 شاهد حضور اژدهایان نخواهیم بود. اژدها نقش کلیدی را در The Elder Scrolls 5: Skyrim ایفا کرد، اما ظاهراً در نسخه‌ی جدید این فرنچایز، این موجود افسانه‌ای وجود ندارد. علاوه بر این موارد، منبع مذکور می‌گوید که این بازی هم‌اکنون در مرحله‌ی توسعه‌ی کامل است و انتظار می‌رود در سال 2025 یا 2026 میلادی شاهد انتشار این عنوان مورد انتظار باشیم.

SkullziTV در بخش دیگری از توییت خود، به برخی از بازی‌های دیگر اشاره کرد. طبق ادعای وی، صحبت در خصوص ساخت یک ریبوت از سری Quake در حال انجام است. همچنین او اشاره کرد که استودیوی InXile، چند نسخه‌ی ریمستر از سری Fallout و The Elder Scrolls را توسعه خواهد داد. علاوه بر این، کاربر مذکور به یک بازی PvPvE جدید اشاره کرد که در حال حاضر توسط راندهاوس (Roundhouse)، یکی از استودیوهای زیرمجموعه‌ی بتسدا (Bethesda) و مایکروسافت، در دست توسعه قرار دارد. کاربر SkullziTV در پایان اشاره کرد که ایکس‌باکس برای کمک به بتسدا، در حال تغییر منابع خود با حجم کاری عظیم است. ظاهراً در این راستا، ساخت یک بازی استراتژی از فرنچایز The Elder Scrolls در دستور کار قرار دارد.

لازم به ذکر است که هیچ یک از این اطلاعات ارائه شده هنوز به صورت رسمی تایید نشده‌اند و بنابراین فعلاً در قالب شایعه در نظر گرفته می‌شوند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *