اخبار بازی

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 پیشرفته‌ترین تجربه سری را ارائه خواهد داد

دنبالۀ Call of Duty Modern Warfare 2019 توسط اینفینیتی وارد (Infinity Ward) در حال توسعه است و اواخر سال جاری منتشر خواهد شد.

در اوایل سال جاری، اکتیویژن (Activision) تایید کرد که هر دو بازی Call of Duty: Warzone و Call of Duty Modern Warfare (2019) در اواخر سال 2022 دنباله‌ای خواهند داشت و هر دو دنباله توسط اینفینیتی وارد ساخته می‌شوند. انتظار می‌رود که در اواخر سال جاری، از هر دو بازی رونمایی شود. با این وجود، به نظر می‌رسد که اکتیویژن کمی زودتر از پیش‌بینی‌ها شروع به نشر اطلاعات کرده است. در گزارش مالی سه ماهه اخیر این شرکت، ضمن اشاره کوتاهی به عناوین تیراندازی آینده، اکتیویژن از Modern Warfare 2 به عنوان پیشرفته‌ترین تجربه در تاریخ فرنچایز یاد کرد. این مطمئنا چیزی است که سری Call of Duty پس از انتشار Vanguard در سال 2021 به آن نیاز دارد.

در حالی که جزئیات مربوط به دنباله Modern Warfare هنوز فاش نشده است، افشاکنندگان ادعا کرده‌اند که کمپین تک نفره آن در آمریکای لاتین جریان داشته و با حمله گروه ضربت 141 به کارتل‌های مواد مخدر کلمبیایی شروع می‌شود. ظاهرا حالت Escape from PvPvE به سبک Tarkov نیز در بازی وجود خواهد داشت. گزارش‌ها حاکی از آن است که دنباله‌ی Call of Duty: Modern Warfare در تابستان رونمایی می‌شود و عرضه آن در ماه اکتبر، کمی زودتر از اکثر بازی‌های Call of Duty تعیین شده است.

به نظر می‌رسد که فعالیت اخیر اینفینیتی وارد در رسانه‌های اجتماعی، نشانه‌ای برای انتشار جزئیات بیشتر در آینده نزدیک است. ظاهرا اینفینیتی وارد در حال کار روی دو سال محتوای پس از عرضه برای بازی است و طبق گزارش‌ها، اکتیویژن قرار است برای اولین بار پس از دو دهه، از عرضه سالانه Call of Duty در سال 2023 صرف‌نظر کند. بازی Call of Duty Modern Warfare و دنباله‌‌ی Warzone، هر دو روی یک موتور جدید ساخته می‌شوند که برای تمام نسخه‌های Call of Duty در آینده استفاده خواهد شد. لازم به ذکر است که بازی بعدی Call of Duty به صورت مولتی‌پلتفرم عرضه می‌شود و تحت انحصار مایکروسافت نخواهد بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *