اخبار بازی

نظر تسترهای بازی .Skate بسیار مثبت بوده است

جف گراب (Jeff Grubb) گزارشی جدید از بازی .Skate منتشر کرده و طی آن به جزئیاتی نظیر دنیای بازی، عناصر شخصی‌سازی و نقش محتوای تولیدی کاربران در آن پرداخته است.

اگرچه شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) پس از معرفی اولیه‌ی بازی .Skate اطلاعات زیادی منتشر نکرد، اما اخیراً به واسطه‌ی افشاگری‌های مختلف، جزئیات بیش‌تری از ریبوت موردانتظار این مجموعه انتشار یافته است. طبق این افشاگری‌ها، به نظر می‌رسد که استودیوی سازنده‌ی بازی یعنی فول سیرکل (Full Circle) فرآیند تست بازی را آغاز کرده و در نتیجه‌ی آن، ویدئویی از گیمپلی نسخه‌ی Pre-Alpha بازی انتشار یافته بود.

اکنون، جف گراب از رسانه‌ی Gamesbeat گزارشی جدید منتشر کرده که طی آن درمورد جزئیات جدید دنیای بازی و تأکید این نسخه بر شخصی‌سازی و محتوای تولیدی کاربران، توضیحاتی ارائه داده است.

بنابر اطلاعاتی که پیش از این فاش شده بود، گمان می‌رود که ریبوت Skate، عنوانی جهان‌آزاد است، در شهری به نام Fum City جریان دارد و مأموریت‌ها و فعالیت‌های متنوعی همچون مسابقات و حرکات نمایشی را شامل می‌شود. همچنین، با وجود اینکه این بازی هنوز در مراحل ابتدایی توسعه‌ی خود به سر می‌برد، پیشرفت قابل توجهی در این مورد صورت گرفته است. بنابر گزارش مذکور، نظر تسترهای بازی بسیار مثبت بوده و ظاهراً سازندگان، تمرکز بر بنیان‌های هسته‌ای گیمپلی را در اولویت قرار داده‌اند.

در عین حال، به نظر می‌رسد که برخی از ویژگی‌های کلیدی .Skate در حال شکل‌گیری هستند. همانطور که EA پیش از این اشاره کرده بود، به نظر می‌رسد که این بازی تأکید زیادی بر شخصی‌سازی و محتوای تولیدی کاربران داشته باشد. گراب در بخش شخصی‌سازی، این بازی را با Forza مقایسه می‌کند و محتوایی را که کاربران تولید می‌کنند، یکی از بخش‌های اصلی مکانیک‌های شخصی‌سازی معرفی می‌کند.

همچنین، در تست اخیر بازی، بازیکنان یک سرور می‌توانند هر یک از عناصر پارک اسکیت را حذف یا اضافه کنند و در بخش طراحی، حرکات نمایشی و سایر بخش‌ها تغییراتی ایجاد کنند. در انتهای این گزارش نیز اعلام شده است که زمان زیادی تا عرضه‌ی .Skate باقی مانده است؛ چراکه ظاهراً EA به استودیوی فول سیرکل اجازه داده است تا زمان زیادی را صرف نمونه‌های اولیه و مراحل تست بازی کند.

meysambJust GOD OF WAR
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *