اخبار بازی

صفحه لینکدین کارمند ناتی داگ به شایعه بازسازی The Last of Us قوت بخشید

یک کارمند از بخش تضمین کیفیت ناتی داگ، یک پروژه و بازسازی معرفی نشده را در پروفایل لینکدین خود فهرست کرده است که احتمالا به بازسازی The Last of Us اشاره دارد.

طبق رزومه آنلاین او، کوری هانگ (Corey Hung) از سال 2019 در استودیو مستقر در سانتا مونیکا کالیفرنیا کار کرده است و کار QA را روی The Last of Us Part 2 و Uncharted Legacy of Thieves Collection به همراه دو پروژه اعلام نشده که احتمالا یکی از آن‌ها بازسازی است، انجام داده است. بلومبرگ اولین بار در آوریل گذشته گزارش داد که بازسازی بازی The Last of Us برای PS5 در دست ساخت است.

گفته می‌شود که این پروژه در ابتدا در گروه خدمات هنرهای بصری پلی‌ استیشن و قبل از اینکه استودیو به نقش پشتیبان بازی تبدیل شود، در حال توسعه بود. بنا بر گزارش‌ها، توسعه‌ی بازسازی اکنون توسط سازنده سری، یعنی ناتی داگ انجام می‌شود که می‌گویند پس از اتمام The Last of Us Part 2 که در ژوئن 2020 منتشر شد، مسئولیت پروژه را بر عهده گرفته است. اخیرا ادعا شده بود که نسخه بازسازی شده The Last of Us می‌تواند در نیمه دوم سال 2022 برای PS5 منتشر شود و VGC نیز به واسطه منابع خود این خبر را تایید کرد.

در جریان کنفرانس سونی در نمایشگاه CES 2022 در ماه ژانویه، نیل دراکمن (Neil Druckmann)، رئیس ناتی داگ، گفت که این استودیو برای به اشتراک گذاشتن اطلاعاتی از پروژه‌های در دست ساخت این شرکت، بسیار هیجان‌زده است. ناتی داگ مدتی است که برای اولین بازی چندنفره مستقل خود، نیرو استخدام می‌کند و این مهم می‌تواند خبر از تاخیر بخش آنلاین The Last of Us Part 2 بدهد. در ژانویه امسال، تام هندرسون (Tom Henderson)، یکی از کارشناسان داخلی صنعت، ادعا کرد که این استودیو همچنین در حال کار روی Last of Us Part 2 Director’s Cut است.

شبکه HBO در حال حاضر در حال ساخت یک اقتباس تلویزیونی از The Last of Us است که انتظار می‌رود در سال 2023 پخش شود. احتمال دارد که نسخه بازسازی The Last of Us همزمان با اکران این سریال، در دسترس قرار بگیرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *