اخبار بازی

Warzone جدید در سال 2022 معرفی می‌‌شود

شرکت اکتیویژن به صورت رسمی اعلام کرد که نسخه‌ی جدید بازی Call of Duty: Warzone در حال توسعه است و در مقاطع پایانی سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.

این خبر به عنوان بخشی از خلاصه‌ی عملکرد مالی شرکت اکتیویژن-بلیزارد (Activision-Blizzard) در سه‌ماهه‌ی ابتدایی سال 2022 منتشر شد. در این اعلامیه، چنین ادعا شده است که Call of Duty: Warzone جدید از صفر تا صد در کنار عضو بعدی مجموعه‌ی Call of Duty که یک Modern Warfare خواهد بود، ساخته می‌شود.

در بیانیه‌ی شرکت آمده است که:

تیم‌های توسعه‌ی Call of Duty در سه ماهه‌ی اول سال جاری میلادی پیشرفت‌های قابل توجه‌ای در گیم‌پلی بازی‌های Vanguard و Warzone حاصل کرده‌اند. همچنین، روند توسعه‌ی بازی جدید و Warzone در سال جاری به رهبری اینفینیتی وارد (Infinity Ward) بسیار خوب پیش می‌رود.

بازی جدید Call of Duty، دنباله‌ای برای بازی Modern Warfare 2019 خواهد بود که به عنوان موفق‌ترین بازی Call of Duty تا به امروز و پیشرفته‌ترین تجربه‌ی ارائه شده توسط ما در تاریخ این مجموعه یاد می‌شود.

بازی رایگان جدید Call of Duty: Warzone که روند ساخت آن از ابتدا در کنار بازی اصلی و جدید این مجموعه در حال توسعه قرار داشته است نیز از نوآوری‌های پیشگامانه‌ای بهره‌مند خواهد بود و در اواخر سال جاری معرفی می‌شود.

همانطور که قابل مشاهده است، شرکت اکتیویژن از بازی Modern Warfare جدید به عنوان یک دنباله یاد می‌کند، اما بازی Warzone بعدی را به عنوان یک تجربه‌ی کاملاً جدید خطاب می‌کند. بنابراین، می‌توان چنین حدس زد که بازی Call of Duty: Warzone II یا هر چیزی که نامیده می‌شود، در قالب یک به‌روزرسان برای بازی Warzone فعلی منتشر نخواهد شد.

همانطور که برای اولین بار نشریه‌ی VGC در ماه سپتامبر سال گذشته‌ی میلادی گزارش کرد، بخش کمپین بازی Modern Warfare 2 حول محور مواد مخدر و کارتل‌های کلمبیایی خواهد بود. برخی از منابع ادعا می‌کنند که بخش تک نفره‌ی این بازی شامل لحظات حساس‌تر و به یادماندنی خواهد بود که در عناوین کلاسیک Call of Duty نظیرشان را دیده‌ایم.

همچنین، پیش‌تر گزارش‌هایی مبنی بر انتشار Modern Warfare 2 در کنار یک نقشه‌ی کاملاً جدید برای Call of Duty: Warzone شنیده شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *