اخبار بازی

سونی: ارتقاء اشتراک PlayStation Plus به سطوح بالاتر آسان خواهد بود

شرکت سونی به تازگی اعلام کرده است که در سرویس جدید پلی‌استیشن پلاس (PlayStation Plus)، کاربران می‌توانند “به سادگی” سطح اشتراک خود را ارتقاء دهند.

بنا بر ایمیلی که اخیراً برای یکی از کاربران RestEra ارسال شده است، شرکت سونی قصد دارد تا امکان ارتقاء اشتراک پلی‌استیشن پلاس به سطوح دیگر را برای کاربران فراهم کند و هزینه‌ی این ارتقاء، با توجه به زمان باقی مانده از اشتراک فعلی کاربر محاسبه خواهد شد.

شما می‌توانید [اشتراک خود را] در هر زمانی به یک سطح بالاتر ارتقاء دهید. برای این کار، کافی است اختلاف میان اشتراک فعلی و اشتراک جدیدتان را پرداخت کنید [و مبلغ پرداختی]، به نسبت زمان باقی مانده از اشتراک شما تنظیم می‌شود.

در حال حاضر مشخص نیست که میان زمان باقی مانده از اشتراک کاربران و مبلغ پرداختی آن‌ها برای ارتقاء سطح اشتراک، چه نرخ تبدیلی برقرار است. با این حال، احتمالاً همچنان که به تاریخ عرضه‌ی سرویس جدید پلی‌استیشن پلاس نزدیک می‌شویم، جزئیات بیشتری از این دست منتشر شود.

شما می‌توانید جزئیات و مزایای سطوح مختلف سرویس جدید پلی‌استیشن پلاس و همچنین تاریخ دقیق عرضه‌ی این سرویس در مناطق مختلف را از طریق این نشانی مطالعه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *