اخبار بازی

روند توسعه‌ی نسخه‌ی PC بازی System Shock Remake رو به اتمام است

به گفته‌ی مدیر بخش توسعه‌ی کسب و کار استودیوی نایت دایو (Nightdive Studios)، روند توسعه‌ی System Shock Remake برای تمامی پلتفرم‌ها به زودی به اتمام می‌رسد.

مدت زمان زیادی است که هواداران، منتظر عرضه‌ی System Shock Remake هستند. این عنوان برای اولین بار در سال 2016 معرفی شد و از آن زمان تاکنون، استودیوی نایت دایو توسعه‌ی آن را بر عهده داشته است. اکنون، به نظر می‌رسد که این بازی به زودی انتشار خواهد یافت.

مدیر بخش توسعه‌ی کسب و کار استودیوی نایت دایو یعنی لَری کوپرمن (Larry Kuperman)، طی مصاحبه‌ای با رسانه‌ی Windows Central اعلام کرد که روند توسعه‌ی این بازی رو به اتمام است. ساخت نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی بسیار زودتر به پایان رسیده است چرا که ظاهراً تیم سازنده، کار روی تمامی سلاح‌ها، دشمنان و سایر عناصر بازی را به اتمام رسانده است. اگرچه، توسعه‌ی نسخه‌ی کنسولی این بازی همچنان ادامه خواهد داشت و به گفته‌ی کوپرمن، تیم سازنده خواهان انتشار همزمان تمامی نسخه‌های بازی است.

ماه دسامبر سال گذشته نیز تأیید شده بود که System Shock Remake تحت نشان جدید شرکت کوچ مدیا (Koch Media) یعنی Prime Matter منتشر خواهد شد. بازه‌ی زمانی انتشار بازی در آن زمان، سال 2022 اعلام شده بود، اما پس از آن هیچ خبر جدیدی انتشار نیافته بود.

در هر صورت، عنوان System Shock Remake برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *