اخبار بازی

بازی‌های جدید Assassin’s Creed ،Far Cry و Ghost Recon از برنامه‌ توسعه عقب هستند

به ادعای نشریه‌ی کوتاکو، ظاهراً بازی‌های جدید مجموعه‌های Assassin’s Creed ،Far Cry و Ghost Recon از برنامه‎‌های توسعه عقب هستند.

بلومبرگ اخیراً گزارش داده بود که شرکت یوبیسافت (Ubisoft) در حال آمده‌سازی خود برای فروش است و چندین شرکت بزرگ نیز برای خرید سهام این شرکت فرانسوی ابراز تمایل کرده‌اند. به دنبال این موضوع، نشریه‌ی کوتاکو اخیراً با چند توسعه‌دهنده‌ی ارشد شرکت یوبیسافت مصاحبه‌ای ترتیب داد و حاصل این صحبت‌ها اطلاعات جدیدی از شرایط این شرکت بود.

در ماه فوریه‌ی سال جاری میلادی، بلومبرگ گزارش داد که شرکت یوبیسافت قصد دارد تا به جای انتشار نسخه‌ی جدید مجموعه‌ی Assassin’s Creed، به سراغ توسعه‌ی یک بازی مستقل از Assassin’s Creed Valhalla و شخصیت بصیم (Basim) برود. همچنین، گزارش‌های جدید حاکی از آن هستند که یوبیسافت به برنامه‌ریزی قبل خود نرسیده و توسعه این مجموعه پیشرفت لازم را نداشته است. اما اکنون، نشریه‌ی کوتاکو متوجه شده است که این شرایط برای مجموعه‌های Far Cry و Ghost Recon نیز صدق می‌کند و این دو مجموعه نیز به سرنوشتی مشابه با Assassin’s Creed دچار شده‌اند.

علاوه بر این، گزارش‌ها حاکی از آن هستند که روند توسعه‌ی بازی مورد انتظار Beyond Good and Evil 2 نیز در بدترین شرایط خود به سر می‌برد و این پروژه تنها در حال خرج گذاشتن روی دست یوبیسافت است.

اما مشکلات شرکت یوبیسافت تنها به موارد فوق ختم نمی‌شوند. بنا به گزارش‌ها، فرزند چارلی گیمو (Yves Guillemot)، مدیر عامل یوبیسافت نیز در سال گذشته از این شرکت جدا شد تا هیچ یک از افراد این خانواده سمتی در آن نداشته باشند. بدتر از آن، یوبیسافت اخیراً با اتهامات مربوط به فراهم کردن بستر کاری برای خویشاوندان افراد بالا دستی، بدرفتاری در محل کار و آزار و اذیت جنسی کارمندان دست و پنجه نرم می‌کند و این موضوع باعث خروج تعداد زیادی از کارمندان این شرکت شده است.

طبق گزارش کوتاکو، ارزش سهام یوبیسافت در ماه جولای سال 2018 میلادی به ازای هر سهم 110 دلار بود و اکنون، این رقم به 41 دلار رسیده است. بنابراین، شرایط برای خریداران این ناشر بزرگ بسیار ایده آل به نظر می‌رسد.

اما نکته‌ی جالب این است که کوتاکو با گفت و گو با کارمندان یوبیسافت متوجه شد که این شرکت چند سالی است که آمادگی فروش سهام خود را داشته است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *