اخبار بازی

بازی Halo Infinite قرار بود یک کپی از بازی Overwatch باشد

طبق گزارش‌ها، استودیوی 343 اینداستریز در نمونه‌های اولیه‌ی بازی Halo Infinite، به سراغ ساخت عنوانی ابرقهرمان محور با المان‌های چندنفره‌ی PvP و PvE رفته بود.

تاکنون بارها شاهد انتشار گزارش‌ها و مدارک محکمی مبنی بر این که مدت زمان توسعه‌ی بازی Halo Infinite خیلی کم‌تر از آن چیزی است که تصور می‌شود منتشر شده است. در واقع، این بازی با یک سال تأخیر پس از معرفی رسمی و ضعیف گیم‌پلی خود عرضه شد و سپس به دلیل کمبود محتوای بخش چندنفره‌اش مورد انتقاد قرار گرفت. اگرچه استودیوی 343 اینداستریز (343 Industries) در زمینه‌ی اعلام مشکلات موجود در بازی Halo Infinite معمولاً با صراحت صحبت می‌کند، اما ممکن است که یک قطعه‌ جدید از این پازل اخیراً کشف شده باشد و بتوانیم دقیق‌تر منشا این مشکلات را بیابیم.

به گفته جیسن شرایر (Jason Schreier) از نشریه‌ی بلومبرگ، استودیوی 343 اینداستریز پیش‌تر یک نمونه‌ی اولیه از بخش چند نفره‌ی بازی Halo Infinite را با استفاده از مکانیک‌های مرسوم در بازی‌های شوتر ابرقهرمان محور از جمله Overwatch ساخته بود و سپس مجبور شد تا از آن چشم‌پوشی کند و سیستم فعلی را توسعه دهد.

این شایعه برای اولین بار در روز گذشته توسط یوتیوبر معروف یعنی کریس آرگان (ChrisRGun) در توییتر منتشر شد. وی طی این توییت نوشت:

احمقانه خواهد بود اگر روزی معلوم شود که مقدار زیادی بودجه تنها به ساخت یک کلون از بازی Overwatch اختصاص یافته است و حتی نیمی از مسیر توسعه نیز توسط توسعه‌دهندگان آن طی شده است. سپس آن‌ها متوجه می‌شوند که این ایده کارآمد نیست و تصمیم به تغییر رویه بگیرند. در واقع، بازی Halo Infinite تنها در طی دو سال قبل از عرضه‌ی خود توسعه یافته است.

سپس، جیسون شرایر در زیر یک پست ردیت در صفحه‌ی GamingLeaksAndRumours این ادعا را تایید کرد و گفت:

این متن در واقع از مقاله‌ی من که در اواخر سال گذشته منتشر کرده بودم نقل شده است. بله، استودیوی 343 اینداستریز مدتی را صرف ساخت یک نمونه‌ی اولیه از یک سیستم مبتنی بر ابرقهرمان کرد. دقیقاً به خاطر ندارم که آن‌ها چه زمانی این کار را انجام دادند، ولی به هر حال آن بازی از بین رفت و جای خود را به نسخه‌ی فعلی داد. می‌توانم تأیید کنم که آنها روی نمونه های اولیه یک بازی مبتنی بر ابرقهرمان با المان‌های PVP و PVE کار می‌کردند.

در کنار افشای این اطلاعات، یکی از کاربران دیگر توییتر به نام DeltaArchive نیز تصویری که ظاهراً مربوط به نسخه‌های اولیه‌ی Halo Infinite در سال 2019 است را منتشر کرد. البته، مشخص نیست که آیا این تصویر ساختگی است یا خیر، اما در آن می‌توان Master Chief را در حالی که یک جعبه که تفنگی به نام Eradicator خواهد بود را در دست دارد دید.

در مجموع، مشخص نیست که استودیوی 343 اینداستریز چه زمانی تصمیم به تغییر سبک گیم‌پلی بازی Halo Infinite گرفته است، بنابراین، ممکن است که این تصویر اصلاً ربطی به آن نسخه نداشته باشد.

بازی Halo Infinite هم اکنون در دسترس دارندگان کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *