اخبار بازی

پلی استیشن به دنبال مدیر استراتژی برای عرضه بازی‌ها روی PC است

پلی استیشن به دنبال یک مدیر ارشد برای رهبری برنامه‌ریزی و استراتژی‌های خود در قبال رایانه‌های شخصی است.

بر اساس یک لیست شغلی ارسال شده به VGC، این نقش که در سن متئو کالیفرنیا مستقر است به دنبال داوطلب‌هایی است که مسئول استراتژی و فعالیت تجاری در فروش کانال جهانی هستند و رشد فروش روی کامپیوترها را کنترل می‌کنند. فهرست مشاغل به دنبال کاندیدهایی است که می‌توانند به رهبری و استراتژی تجاری مسلط باشند و همچنین توسعه و اجرای استراتژی در بازار جهانی رایانه‌های شخصی را کنترل کنند. این در حالی است که سونی به گسترش بازار خود روی رایانه‌های شخصی ادامه می‌دهد و عناوین قدیمی‌تر خود را در Steam منتشر می‌کند. حتی مجموعه Uncharted: Legacy of Thieves، همزمان با نسخه پلی استیشن 5 برای رایانه‌های شخصی منتشر شد.

سال گذشته این شرکت بخش PlayStation PC را تشکیل داد، یک برچسب انتشاراتی جدید که خروجی بازی‌های پلی استیشن را روی رایانه‌های شخصی مدیریت می‌کند. کوری بارلوگ (Cory Balrog)، کارگردان God of War در اوایل سال جاری در صحبت با Game Informer ادعا کرد که توسعه دهندگان برای عرضه بزرگترین بازی‌های سونی روی رایانه شخصی، مبارزه کرده‌اند. اولین پورت‌های کامپیوتر سونی Horizon Zero Dawn در آگوست 2020 و Days Gone در می 2021 بودند.

سال گذشته، رئیس SIE تایید کرد که پلی استیشن تعداد بیشتری از بازی‌ها خود را به رایانه‌های شخصی خواهد آورد. جیم رایان (Jim Ryan)، رئیس SIE در صحبت با GQ در سال 2021 گفت که فرصت ارائه آی‌پی‌های پلی استیشن به مخاطبان گسترده‌تر و همچنین فرآیند پورت آسان‌تر، به این معنی است که ساخت بازی‌های بیشتر برای رایانه‌های شخصی اکنون یک تصمیم حیاتی برای شرکت است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *