اخبار بازی

نسخه‎‌ واقعیت مجازی Assassin’s Creed در دست توسعه است

طبق گزارش جدید تام هندرسون (Tom Henderson)، شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) در حال کار بر روی ساخت یک بازی واقعیت مجازی (VR) از سری Assassin’s Creed است.

گفته می‌شود این بازی واقعیت مجازی، Assassin’s Creed Nexus نام دارد و در آن شاهد بازگشت شخصیت‌های مهم این سری از جمله اتزیو، کانر، کاساندرا، هیثم کنوی و سایر شخصیت‌های اصلی این مجموعه هستیم. سیستم مبارزات و مخفی‌کاری این بازی مانند نسخه‌های قبلی است، اما با کنترلر واقعیت مجازی تطبیق داده شده‌اند.

ظاهراً بازی Assassin’s Creed Nexus دارای 16 مرحله‌ی اصلی به همراه یک مرحله‌ی آموزشی برای کاربران تازه‌کار با هدست VR است. بازیکنان می‌توانند بازی در یکی از دو سبک یا ترکیبی از هر دو را انتخاب کنند. از آنجایی که مخفی‌کاری یکی از مهم‌ترین بخش‌های سری Assassin’s Creed است، تلپورت با Soundbar همراه است که به شما اجازه می‌دهد تا متوجه شوید که به دشمنان نزدیک هشدار می‌دهید. اساساً هر چه از دشمن دورتر شوید، صدای کمتری تولید می‌شود.

ترورها (Assassination) و مبارزات در بازی همان چیزی است که از یک عنوان واقعیت مجازی از سری Assassin’s Creed انتظار دارید و ترورها راه اصلی برای از بین بردن دشمنان هستند. تیغه‌های مخفی شما با نگه داشتن یک دکمه و تکان دادن مچ دست شما ایجاد می‌شود و سپس می‌توانید از آن برای ضربه زدن به دشمنان خود استفاده کنید. به نظر می‌رسد که نگهبانان فقط با یک ضربه کشته می‌شوند، اما اگر به آن‌ها هشدار داده شود، چندین ضربه لازم است.

مبارزه با استفاده از شمشیر نیز در این بازی وجود دارد و برای یک عنوان واقعیت کاملاً استاندارد شده است. بازیکنان می‌توانند شمشیرهای خود را برای حمله و دفاع بچرخانند. ممکن است چهار تا شش تاب شمشیر برای کشتن یک دشمن طول بکشد، اما به طور کلی یک ضربه به سر نیاز دارد.

به نظر می‌رسد که باز کردن قفل در بازی یک ویژگی برای افزایش مدت ماموریت‌ها باشد، به طوری که برخی از ماموریت‌ها دارای چندین بخش مختلف برای باز کردن قفل صندوقچه‌ها و درها هستند. این بخش به نوعی شبیه به یک مینی‌گیم توصیف شده است، اما باز کردن قفل صندوقچه‌ها و درها شما را به دریافت پاداش‌ها سوق می‌دهد.

همچنین حالت Leap of Faith نیز در این نسخه از Assassin’s Creed وجود دارد. به طور کلی، به نظر می‌رسد که Assassin’s Creed Nexus یک تجربه‌ی واقعیت مجازی جذاب خواهد بود. گفته می‌شود یوبی‌سافت قصد دارد این بازی را تا یک سال آینده عرضه نماید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *