اخبار بازی

تعمیرکاران نینتندو سوییچ از مشکلات محیط کاری خود می‌گویند

یک ناظر سابق در مرکز تعمیرات کنسول نینتندو سوییچ در ایالات متحده، ادعا کرده است که این شرکت در کنترلرهای معیوب غرق شده است.

در حالی که Nintendo of America به درخواست‌های تعمیر مشتریان رسیدگی می‌کند، کار تعمیر توسط شرکت‌های شخص ثالث مانند Syracuse و United Radio مستقر در نیویورک انجام می‌شود. کارمندان سابق این بخش‌ها به Kotaku گفتند که در یک نقطه، به راحتی هزاران Joy-Con معیوب در هر هفته از راه می رسید. آن‌ها افزودند:

در نهایت مجبور شدیم یک فضای کاری کاملا جدید را فقط برای تعمیر Joy-Con راه‌اندازی کنیم.

مشتریانی که از سال 2017 تا 2018، Joy-Con های معیوب ارسال کرده بودند، طبق گزارش‌ها جایگزین‌های جدیدی برای آنها فرستاده می‌شد؛ اما پس از سال اول، ادعا شده است که United Radio ملزم به تعمیر تمام کنترلرها بوده است. ناظر سابق ادعا کرد که United Radio به شدت به کارکنان آژانس وابسته است که اکثر آن‌ها به طور بومی انگلیسی صحبت نمی‌کنند. این منجر به مشکلات ارتباطی، جابه‌جایی زیاد کارکنان و محیطی بسیار پر استرس شده است.

دریفت Joy-Con از زمان عرضه کنسول نینتندو سوییچ در سال 2017، برای دارندگان سوییچ یک مسئله تکراری بوده است. این مشکل با تشکیل یک دادخواست دسته جمعی در ایالات متحده در جولای 2019 مورد توجه عموم قرار گرفت. مدت کوتاهی پس از این ارائه، نینتندو هزینه تعمیر Joy-Con‌های خراب را متوقف کرده و شروع به بازپرداخت به کسانی کرد که قبلا برای تعمیر هزینه کرده بودند؛ اگرچه نقص واقعی کنترلرهای سوییچ رفع نشد. رئیس نینتندو در ژوئن 2020 طی پرسش و پاسخ سرمایه‌گذاران، اولین عذرخواهی عمومی بابت Joy-Con را از این شرکت ارائه کرد. شانتارو فوروکاوا (Shuntaro Furukawa) گفت:

ما برای هر گونه ناراحتی که برای مشتریانمان در مورد کنترلرهای Joy-Con ایجاد شده عذرخواهی می‌کنیم. ما به بهبود محصولات خود ادامه می‌دهیم، اما در حال حاضر Joy-Con در معرض یک شکایت دسته جمعی در ایالات متحده بوده و یک موضوع معلق است. بنابراین ما نمی‌توانیم در مورد اقدامات خاصی که ممکن است انجام دهیم، اظهار نظر کنیم.

نینتندو از آن زمان با چندین پرونده قضایی دریفت سوییچ مواجه شده است و این مشخص می‌کند که این شرکت از مشکل آگاه است، اما به جای رفع آن تصمیم گرفته است که به فروش محصولات معیوب ادامه دهد. سال گذشته از کمیسیون اروپا خواسته شد تا در مورد مسائل دریفت نینتندو سوییچ تحقیق کند. این گروه که نماینده 44 سازمان مصرف‌کننده مستقل از 32 کشور است، نامه‌ای شکایت‌آمیز به کمیسیون اروپا در رابطه با “نقض گسترده در قوانین مصرف‌کننده اتحادیه اروپا، مربوط به منسوخ شدن زودهنگام محصولی به نام نینتندو سوییچ” ارسال کرد.

نینتندو در اکتبر گذشته اعلام کرد که همراه با انتشار Switch OLED، بهبودهایی در آنالوگ‌ها انجام شده است. با این حال، مدیر کل بخش توسعه و فناوری نینتندو گفت که تمام چوب‌های آنالوگ به مرور زمان فرسوده می‌شوند، زیرا این قطعات از نظر فیزیکی در تماس با محیط هستند. کو شیوتا (Ko Shiota) گفت:

برای مثال، لاستیک‌های خودرو هنگام حرکت خودرو فرسوده می‌شوند، زیرا در حال چرخش در اصطکاک دائمی با زمین هستند. بنابراین با همین فرض، از خود پرسیدیم که چگونه می‌توانیم دوام را بهبود ببخشیم و نه تنها این، بلکه چگونه می‌توان عملکرد و دوام را در کنار هم قرار داد؟ این چیزی است که ما به طور مداوم در حال کار روی آن هستیم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *