اخبار بازی

حالت کوآپ بخش داستانی Halo Infinite در ماه اوت منتشر می‌شود

طبق بیانیه‌ی اخیر استودیوی 343 اینداستریز، حالت کوآپ بخش داستانی بازی Halo Infinite اواخر ماه اوت (10 مرداد تا 9 شهریور) منتشر خواهد شد.

استودیوی 343 اینداستریز در آخرین بیانیه‌اش درمورد روند توسعه‌ی بازی Halo Infinite اعلام کرد که تاریخ انتشار حالت کوآپ، اواخر ماه اوت خواهد بود. اگرچه، بنا بر نقشه‌ی راه این بازی که در ادامه قابل مشاهده است، قابلیت اسپلیت اسکرین (Split Screen) در بهترین حالت، از فصل سوم بازی در نوامبر (10 آبان تا 9 آذر) اضافه خواهد شد. همچنین، 343 در ادامه اعلام کرد که همزمان با حالت کوآپ، قابلیت تجربه‌ی دوباره‌ی مراحل بخش داستانی نیز عرضه خواهد شد و بتای عمومی Forge برای ماه سپتامبر (10 شهریور تا 8 مهر) برنامه ریزی شده است.

تابستان سال گذشته، این استودیو از در دسترس نبودن حالت‌های Forge و کوآپ در زمان عرضه‌ی ابتدایی بازی، خبر داده بود. در واقع، عرضه‌ی کوآپ برای فصل دوم و عرضه‌ی Forge برای فصل سوم این بازی در نظر گرفته شده بود. در ادامه نیز به دلیل ادامه‌ی فصل اول Halo Infinite تا ماه می 2022 به جای ابتدای سال، انتشار این دو حالت با تأخیر مواجه شد.

این استودیو در بیانیه‌ی گذشته‌ی خود تأکید کرده بود که سلامت تیم توسعه‌ی خود را در اولویت قرار می‌دهد و محتوای جدید Halo Infinite را به سرعتی که خواهان آن بود، تولید نکرده است. در ادامه‌ی بیانه‌ی اخیر نیز به این مورد اشاره شده است:

می‌دانیم که باید سریع‌تر، محتوا و قابلیت‌های بیش‌تری را ارائه بدهیم. متعهد بودن به اولویت اولمان [که سلامت کارکنانمان است،] به این معنا است که برخی مواقع نیاز داریم برای سلامت بیش‌تر، سرعت کار را پایین بیاوریم و بعداً سریع‌تر کار کنیم. اما در عین حال، به دنبال راه‌هایی برای تسریع این روند هستیم. مثلاً می‌خواهیم ابزار Forge را زودتر در اختیارتان بگذاریم تا نقشه‌ها و حالت‌های عالی کامیونیتی‌مان، سریع‌تر به بازی راه پیدا کنند. برای محقق کردن این مورد، بتای عمومی Forge برای ادامه‌ی فصل دوم برنامه‌ریزی شده است. اکنون، مدتی می‌شود که بازخورد مخاطبان اندکی که Forge را تجربه کرده‌اند، موفقیت‌آمیز بوده است، بنابراین، تصمیم گرفتیم که برای ابعادی بزرگ‌تر آماده شویم و مستقیماً به بتای عمومی آن برسیم. با این رویکرد می‌توانیم ابزار مهم Forge را سریع‌تر به همگان برسانیم و در عین حال، بر اولویت ادامه‌ی ارتقای وجهه‌های بنیادین Halo Infinite، متمرکز باقی بمانیم. حالت Forge از زمان بتای عمومی به بعد، در دسترس خواهد بود و در گذر زمان، به تکامل و رشد خود ادامه خواهد داد.

اخیراً نیز مایکروسافت (Microsoft) اعلام کرده بود استودیوی Certain Affinity بخشی از وظایف توسعه‌ی Halo Infinite را عهده‌دار خواهد بود.

فصل دوم این بازی در تاریخ 3 می (13 اردیبهشت) و همراه با نقشه‌ها و حالات جدید منتشر خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *