اخبار بازی

Chapter One برای ایکس باکس تأخیر خورد

به گفته‌ی سازندگان Sherlock Holmes: Chapter One، نسخه‌ی ایکس باکس وان این بازی تا تاریخی نامشخص تأخیر خورده است، اما نسخه‌ی پلی استیشن 4 آن به زودی عرضه می‌شود.

آخرین ساخته‌ی استودیوی فراگ وِرز (Frogwares) یعنی Sherlock Holmes: Chapter One سال گذشته منتشر شد و توانست نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند. در پی درگیری‌های اخیر روسیه و اوکراین، عرضه‌ی نسخه‌ی کنسول‌های نسل گذشته‌ی این بازی با تأخیرات زیادی مواجه شده بود و اکنون اعلام شده است که نسخه‌ی ایکس باکس وان این این بازی بسیار دیرتر عرضه خواهد شد.

استودیوی فراگ وِرز در صفحه‌ی رسمی توییتر خود اعلام کرد که تیم سازنده‌ی بازی برای دستیابی به بهترین عملکرد اجرایی ممکن در کنسول‌های نسل گذشته تلاش زیادی کرده است، اما شرایط سیاسی اوکراین تأثیر بسزایی در روند توسعه‌ی این بازی داشته، چرا که این استودیو در شهر کییف واقع است. بنابراین، به قصد تمرکز کامل بر نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی Sherlock Holmes: Chapter One که در تاریخ 28 آوریل (8 اردیبهشت) منتشر می‌شود، نسخه‌ی ایکس باکس وان آن تا زمانی نامشخص، به تعویق می‌افتد.

کاربرانی که این بازی را برای کنسول ایکس باکس وان پیش‌خرید کرده‌اند نیز می‌توانند با لغو خریدشان، هزینه‌ی پرداخت شده را دریافت کنند. با در نظر گرفتن شرایط کنونی، ادامه‌ی روند توسعه‌ی نسخه‌ی ایکس باکس وان این بازی به زودی ممکن نخواهد بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *