اخبار بازی

بازی F1 2022 رسماً معرفی شد

الکترونیک آرتز (Electronic Arts) و کدمسترز (Codemasters) به صورت رسمی از بازی F1 2022 رونمایی کردند و در این راستا، اطلاعات مختلفی از این اثر منتشر شده است.

بازی F1 2022 قرار است در تاریخ 1 جولای 2022 (10 تیر 1401) برای پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه گردد. این عنوان شامل مسابقات قهرمانی جهانی فرمول یک، با اتومبیل‌های هیبریدی جدید و قوانین بازنگری شده از جمله مسابقات F1 Sprint است.

F1 2022 با گزینه‌های جدید Immersive و Broadcast که بر دورهای ترکیبی و دوره‌های خودروی ایمنی تأثیر می‌گذارد، تجربه‌ای خاص و قابل اصلاح در روز مسابقه را نوید می‌دهد.

طبق گفته‌ی الکترونیک آرتز، در F1 2022 گزینه‌های تمرینی جدید، هوش مصنوعی تطبیقی، منوهای قابل دسترسی و هندلینگ طراحی شده‌اند تا به بازیکنان کم‌تجربه اجازه دهند «به سرعت و بدون نیاز به درک پیچیدگی‌ها وارد عمل شوند».

بازی F1 2022 شامل یک حالت جدید به نام F1 Life است که بنابر اعلام الکترونیک آرتز به بازیکنان اجازه می‌دهد «به دنیای پر زرق و برق فرمول 1 قدم بگذارند». این بخش به عنوان یک بخش قابل تنظیم برای نمایش مجموعه‌ای از ابرخودروها، لباس‌ها و لوازم جانبی که از طریق گیم‌پلی به دست می‌آیند، توصیف شده است.

همچنین اشاره شده است که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی F1 2022 از قابلیت VR از طریق Oculus Rift و HTC Vive پشتیبانی می‌کند. در این بازی بخش Story Mode وجود ندارد که بنا بر گزارش‌ها، به دلیل محدودیت‌های زمانی حذف شده است.

به گفته‌ی مدیر ارشد نوآوری کدمسترز، در F1 2022 در کنار تغییرات دنیای واقعی، بخش فیزیک برای مطابقت با قوانین جدید هوا و مدل لاستیک مجدداً به‌روزرسانی شده‌اند و هندلینگ نیز واقعی‌تر شده است.

بازیکنان هم‌اکنون می‌توانند F1 2022 Champions Edition را پیش‌خرید نمایند. در صورت خرید این نسخه قبل از تاریخ ۱۶ می می‌توانید سه روز دسترسی زودهنگام، به‌علاوه یک بسته‌ی محتوای الهام‌گرفته از میامی را دریافت کنید.

در پایان می‌توانید تصاویر و تریلر معرفی بازی F1 2022 را مشاهده بفرمایید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *