اخبار بازی

یوبیسافت در حال توسعه‌ی یک بازی PvP بتل آرنا است

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی GeForce Now، شرکت یوبیسافت در حال توسعه‌ی یک بازی بتل آرنای PvP و رایگان با محتوای نوآورانه و مدرن با نام رمزی Project Q است.

این بازی که توسط استودیوی یوبیسافت بوردو (Ubisoft Bordeaux) در حال توسعه است، در حال حاضر در حال سپری کردن تست‌های داخل استودیویی بوده و میزبان ویژگی‌های بازی‌های بتل آرنا (Battle Arena) از جمله عناوینی نظیر Overwatch خواهد بود.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی منابع غیر رسمی، این بازی میزبان دو حالت اصلی خواهد بود. اولین حالت در این بازی یک حالت Battle Royale به نام Showdown است، اما در هر مسابقه فقط هشت گیمر حضور خواهد یافت و این بازیکنان در قالب دو تیم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. حالت دوم نیز یک حالت Battle Arena به نام Battle Zone است و مجدداً در آن هشت بازیکن اما در قالب چهار تیم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. در این حالت، کنترل بخشی از نقشه و دستیابی به امتیاز 100 هدف اصلی خواهد بود.

با توجه به تصاویری که سایت منبع این خبر منتشر کرده است، این بازی از نظر طراحی هنری به عناوینی نظیر Knockout City و یا Overwatch شباهت دارد. هر یک از شخصیت‌های این بازی دارای یه توانایی منحصر به فرد خواهند بود و سلاح‌های این بازی نیز شامل مواردی نظیر چکش، چوب و تفنگ پینت‌بال می‌شود. مهارت‌ها در این بازی نیز ویژه هستند و شاهد چیزهایی نظیر Icarus Wings و توانایی پرواز در بازی خواهیم بود.

این بازی در ابتدا توسط اطلاعات فاش شده از سوی GeForce Now منتشر شد و سپس نیز برخی از شایعات به آن دامن زدند. با این وجود، تا زمان اعلام رسمی شرکت یوبیسافت این خبر را به عنوان یک شایعه در نظر بگیرید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *