اخبار بازی

کامنت‌های هفته 2؛ در پی سمندر ایلان ماسک

در سری آیتم کامنت‌های هفته، هر گاه هفته‌ای درگیرکننده داشته باشیم، به سراغ نظرات جذاب، عجیب و ارزشمند خواهیم رفت. برای این که کامنتی وارد این پست شود، حتماً نباید جنبۀ طنز و سرگرم‌کننده داشته باشد، اما این المان احتمال ورود کامنت به این سری آیتم را بالاتر خواهد برد.

بی‌وقفه به سراغ کامنت‌هایی برویم که به پست این هفتۀ راه پیدا کرده‌اند:

چرا ایلان ماسک برخلاف سایر میلیاردرهای سیلیکون ولی از مرگ نمی‌ترسد؟

منم با عمر طولانی موافق نیستم . راستی این اقا با این همه سرمایه ، تو خونش مارمولک یا سمندره ماده نداره ؟ شاید نیمه گمشده ام رو اونجا پیدا کردم . در واران گیم که هر چی گشتم نبود . میخوام تا جوونم سر و سامون بگیرم اخه . البته اولویتم اخلاقشه نه سرمایه ایلان ماسک . البته خوده ایلان هم کاملا human به نظر نمیرسه . ممکنه رگه های از خزندگان داشته باشه ؟

soosmar

شایعه: سونی خرید و ادغام استودیوی فرام سافتور را در نظر دارد

باید برای فهم بهتر سولزبورن چند تا نکته بهت بگم چون اکثر کسانی که این بازی رو دوست ندارن دچار سو برداشت میشن.

نکته اول: بله این بازی ذخیره خودکار داره. تمام پیشرفت های شما در بازی و هرآنچه که بدست آوردی بعلاوه شکست باس فایت بصورت خودکار ذخیره میشن. صرف اینکه شما توی نقطه خاصی respawn میشی دلیل بر عدم پیشرفت توی بازی نیست

نکته دوم: اینکه سیاهی لشکر ها بعد از هر بار مردن دوباره زنده میشن نبوغ میازاکی رو می رسونه. اگر این اتفاق نمیوفتاد تعادل بازی به هم می ریخت. اولا فارم کردن و آپگرید و لول آپ به حضور اونها وابسته س، دوما تعادل درجه سختی بازی هم به این موضوع بستگی داره. اگر زنده نمی شدن پلیر به راحتی می تونست یه دشمن رو بکشه بعد برگرده به bonefire و ذخیره دستی کنه دوباره بره باقی مونده دشمنا رو شکست بده و عملا طراحی مراحل خراب می شدن و چینش درست و خارق العاده دشمنا توی محیط بازی بی معنی می شد و با یک بازی آبکی طرف بودیم.

نکته سوم: و تو چه دانی اولین برخورد با اون آسانسوری که می فهمی در واقع یه شورت کاته بین فایر لنک شراین و آندد پریش چه حس وصف ناشدنی داره …

Absurd hero

سونی در حال برنامه‌ریزی برای افزودن تبلیغات به بازی‌های پلی استیشن است

تبلیغات خرده پول نیست. خیلیا به گوگل طعنه می زنن و بهش شرکت تبلیغاتی میگن. مایکروسافت و سونی هم فرشته نیستن و دنبال سود هر چه بیشترن. با این فن بیس بزرگ و البته محبوبیت بالای گیم قطعا این دست ایده ها رو عملی می کنن.

از طرف دیگه متاسفانه یا خوشبختانه مایکروسافت با هزینه های زیاد و البته برنامه های دور و درازش رقبا رو هم تا حد زیادی مجبور کرده که مدل اپ استور رو در پیش بگیرن. تبلیغات بخش مهمی از اپ استوره و دیر یا زود بخشی از کنسول ها هم میشه.

ایده ها و مثال هایی مثل “بیلبوردهای دیجیتالی در استادیوم‌های ورزشی و بیلبوردهای تبلیغاتی در جاده‌ها می‌توانند میزبان تبلیغات درون بازی باشند.” صرفا برای شروعه و فقط برای بعضی بازی ها مثل بازی های ورزشی صدق می کنه. ولی چیزی که الان تو این خبر ها داریم می بینیم قطعا یه روش سیستماتیک برای تبلیغات تو همه بازی هاست، نه فقط بازی های ورزشی یا بازی های رایگان.

LayMonk Odyssey

ترول‌ها و “منطقیه”های هفته:

شایعه: سونی خرید و ادغام استودیوی فرام سافتور را در نظر دارد

سونی کپکام و فرام سافتور رو خریده فقط گذاشتن بعد ماه رمضون اعلام کنن

شبح واران گیم 👣

مهم‌ترین استودیوهای تعطیل شده در صنعت گیم

تعطیل و بسته شد. شد که شد 😂 ناراحت نیستم و خوشحالم

دلیل چیه؟

چون فیبل افتاد دست پلی گراند و قراره ریبوت بشه. جهان فیبل پر پتانسیله و باور دارم نسل ۹ پلی گراند هنرنمایی خواهد کرد.

من از اینکه فیبل افتاده دست پلی گراند بسیار خوشحال ترم.

به متای بالای ۹۰ و نامزدی و حتی گوتی شدن فیبل بعد از استارفیلد در سال ۲۰۲۴ ایمان دارم 👌🏻 شینجی چیز هایی می بیند که شما نمی بینید خخ

Shinji Mikami

شخصی ارتفاع Erdtree در بازی Elden Ring را محاسبه کرده است

چه خرافات کابالا رو ۶۰ دلار میفروشن به خورد جوونا مردم که یارو رفته اندازشم متر کرده …
۶۰ دلار پول بدی که خرافه ساخته شده توسط ذهن چارتا یهودی رو بازی کنی … اخرالزمان همینه دقیقا

Alireza-spv

رقابت سونی و مایکروسافت در گیمینگ از گذشته تا امروز

بیاین روراست باشیم،ایکس باکس با یک گیم سطح پایین و گرافیک ضعیف شکست خورده و کسایی که ایکس باکس دارن این رو قبول کردن که باید تحت سلطه ی پولشویی باشن،سونی اینطوری نیست و سعی میکنه از گیماش به عنوان تخت پادشاهی استفاده کنه تا ما روش بشینیم!!

اژدهای واران گیم

نظر شما در مورد این آیتم چیست؟ کدام کامنت را بیشتر از بقیه دوست داشتید؟ شما می‌توانید از طریق این نشانی کامنت‌های هفتۀ 1 را مطالعه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *