اخبار بازی

تریلر The Walking Dead: Saints and Sinners

تریلری از بازی The Walking Dead: Saints and Sinners – Chapter 2: Retribution منتشر شد و علاوه بر اعلام تاریخ عرضه‌ی آن، دشمنان و مبارزات بازی را به نمایش درآورد.

شرکت اسکای باند اینترتینمنت (Skybound Entertainment) طی نمایش Meta Quest Gaming Showcase از اولین تریلر بازی The Walking Dead: Saints and Sinners – Chapter 2: Retribution رونمایی کرد. علاوه بر Undeadها، دشمنی جدید به نام اَکس من (Axeman) نیز در این تریلر نمایش داده شد. این عنوان واقعیت مجازی در سال جاری برای هدست‌های متا (Meta Headsets) عرضه خواهد شد.

تریلر منتشرشده در زیر قابل مشاهده است:

داستان بازی در شهر نیو اورلنیز (New Orleans) اتفاق می‌افتد و بازیکنان دوباره کنترل The Tourist را در دست خواهند گرفت تا از دست Undeadها نجات یابند. مبارزات بازی که ترکیب همیشگی اسلحه‌ی گرم و حملات نزدیک است، به میزانی اندک در این تریلر جدید نمایش داده شد. شخصیت اَکس من نیز با توجه به توصیفات سازندگان، از هیچ فرصتی برای کشتن شما دریغ نخواهد کرد، اما احتمالاً در پس حضور او در این بازی، رموز بیش‌تری وجود خواهد داشت.

علاوه بر مناطق، مأموریت‌ها و غنائم جدید، این بازی شامل گروهی جدید به نام Exiles (تبعیدشدگان) نیز خواهد شد. اعضای این گروه با گروه‌های Tower و Reclaimed متحد نیستند و اگر به آن‌ها کمک کنید، منابعی را در اختیارتان می‌گذارند. البته، امکان تبدیل شدن به یک Sinner نیز وجود دارد تا بتوانید از آن‌ها بهره ببرید.

جزئیات بیش‌تر و گیمپلی بازی نیز در ماه‌های آتی منتشر خواهند شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *