اخبار بازی

آماده‌ی انتشار جزئیات Ragnarok نیستیم

به مناسبت چهار سالگی بازی God of War، ویدیویی از کوری بارلاگ منتشر شد که طی آن صحبت‌هایی با طرفداران این مجموعه به اشتراک گذاشته می‌شود.

استودیوی سانتا مونیکا لحظاتی پیش ویدیویی از کوری بارلاگ (Cory Barlog) به عنوان کارگردان بازی God of War را در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کرد. وی طی این ویدیو فرارسیدن تاریخ 20/4 را که به عبارتی سالگرد عرضه‌ی بازی God of War 2018 است را به طرفداران این مجموعه تبریک گفت. همچنین، او توضیح داد که استودیوی سانتا مونیکا (Santa Monica) هنوز آماده‌ی صحبت و انتشار جزئیاتی از بازی God of War: Ragnarok نیست.

استودیوی سانتا مونیکا طی توییت خود چنین نوشت که:

4 سال پیش، God of War (2018) منتشر شد! ما از همه‌ی شما که به ماجراجویی کریتوس و آترئوس پیوستید سپاسگزاریم و به تیمی که این بازی را ساخت نیز بسیار افتخار می‌کنیم.

در حالی که ما هنوز آماده‌ی به اشتراک گذاشتن جزئیات جدید نیستیم، اما کوری بارلاگ صحبت‌هایی با شما دارد.

بارلاگ در این ویدیو گفت:

ما در مورد بازی God of War: Ragnarok صحبت‌های زیادی نکردیم. همه‌ی ما متعهدانه سعی داریم تا سخت تلاش کنیم و سطح کیفی این بازی را بالا ببریم. ما کمال‌گرا هستیم. همه‌ی تیم در حال ارتقای سطح گرافیک بازی هستند. اتفاقات زیادی در حال وقوع است که امیدوار بودیم بتوانیم با شما در مورد آن‌ها صحبت کنیم. البته، این بازی فعلاً آماده‌ی نمایش نیست، اما قول می‌دهم که در اولین فرصت چیزهای جدیدی را با شما به اشتراک بگذاریم. مطمئناً بازی شگفت‌انگیزی در انتظار شماست.

در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده از کوری بارلاگ را مشاهده کنید:

خوشبختانه، این ویدیوی نشانه‌ی خوبی برای طرفداران بازی جدید مجموعه‌ی God of War داشت و آن نشانه تاخیر نخوردن مجدد بازی است. در واقع، اگر قرار بود تا مجدداً تاریخ انتشار این بازی دستخوش تاخیر شود، احتمالاً این بهترین فرصت برای پلی استیشن و سانتا مونیکا برای اعلام این خبر قلمداد می‌شد.

بازی God of War: Ragnarok به عنوان یکی از بزرگترین و مورد انتظارترین بازی‌های فرست-پارتی آینده‎‌ی پلی استیشن قلمداد می‌شود که احتمالاً در مقاطع پایانی سال 2022 برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *