اخبار بازی

بخش ژاپن تیم ایکس باکس در حال رشد و گسترش است

به گفته‌ی مدیر بخش انتشارات استودیوهای ایکس باکس، بخش ژاپن ایکس‌ باکس با هدف ایجاد تجربیات پیشگامانه با همکاری توسعه‌دهندگان برجسته‌ی این منطقه، در حال رشد است.

ایکس باکس با خرید استودیوی تانگو گیم‌ورکز (Tango GameWorks) و راه‌اندازی Xbox Cloud Gaming در ژاپن، به آرامی اما پیوسته در تلاش برای به دست‌ آوردن جایگاه مناسب خود در این کشور بوده است. حال با توجه به گفته‌های اخیر یکی از مدیران ایکس‌باکس مستقر در آن منطقه، تیم Xbox Game Studios در حال رشد و گسترش برای خلق بسیاری از تجربیات جدید است.

مت اسمیت (Matt Smith)، مدیر بخش انتشارات استودیوهای ایکس‌باکس، اخیراً با انتشار توییتی اشاره کرد که تیم ایکس‌باکس در ژاپن، در حال رشد است و آن‌ها در حال کار بر روی محصولی هستند که به عنوان یک محصول واقعاً پیشگام برای ایکس باکس با همکاری «توسعه‌دهندگان درجه یک و برجسته‌ی ژاپنی» توصیف می‌شود.

چندین شغل و نقش وجود دارد که متقاضیان علاقه‌مند مستقر در ژاپن می‌توانند برای آن‌ها درخواست دهند. از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به یک تهیه‌کننده‌ی فنی ارشد، مهندس نرم‌افزار و یک مهندس طراح بیلد بازی اشاره کرد. در حال حاضر، جزئیات در این باره اندک است و انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک، اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه گردد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *