اخبار بازی

استخدام‌کننده‌ی ناتی داگ ظاهراً به ساخت بازی‌های بیشتر از Uncharted اشاره می‌کند

یکی از استخدام‌کنندگان تازه منصوب شده در استودیوی ناتی داگ ظاهراً اشاره می‌کند که سونی در حال برنامه‌ریزی برای ساخت نسخه‌های بعدی سری Uncharted است.

در روز سه‌شنبه، کریستینا-ماری دریک مک‌بریتی (Christina-Marie Drake McBrearty) در لینکدین اعلام کرد که در ماه جاری به عنوان استخدام‌کننده‌ی اصلی به استودیوی ناتی داگ پیوسته است. این فرد با انتشار پستی گفت که در حال جستجوی استعدادها در سطوح مختلف است تا این که بتواند تیم‌های آینده را نه تنها برای توسعه‌ی عناوین جدید، بلکه برای میراث سری Uncharted تشکیل دهد.

پیش از عرضه‌ی بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection در ماه ژانویه، دو تن از اعضای کلیدی ناتی داگ در مصاحبه با سایت Gamesradar، احتمال ساخت یک بازی جدید از مجموعه‌ی Uncharted را رد نکردند.

استودیوی ناتی داگ تاکنون 4 بازی اصلی و یک بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی مستقل از سری Uncharted را توسعه داده است. بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection که در واقع شامل نسخه‌ی ریمستر شده‌ی عناوین Uncharted 4 و Uncharted: The Lost Legacy است، در ماه ژانویه 2022 برای پلی‌استیشن 5 منتشر شد. همچنین این کالکشن قرار است در سال جاری میلادی برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر گردد. شایان ذکر است که استودیوی آیرن گلکسی (Iron Galaxy) وظیفه‌ی توسعه‌ی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی را برعهده دارد.

شرکت سونی هنوز آمار فروش Uncharted: Legacy of Thieves Collection را اعلام نکرده است، اما به نظر می‌رسد محبوبیت این فرنچایز پس از اکران فیلم Uncharted در ماه فوریه بسیار بیشتر شده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *