تغییراتی در صداگذاری بازی Dead Space Remake صورت گرفته است –
در آخرین پخش زنده موتیو استودیوز (Motive Studios) برای نسخه بازسازی Dead Space، در مورد صدا و نحوه استفاده از آن برای ایجاد یک تجربه ترسناک بحث شد.
صداهای جدید در هنگام شلیک کاتر پلاسما و تفنگ پالس به نمایش گذاشته شد که با نسخه اصلی متفاوت بود. همه نسبت به این تغییرات واکنش مثبت نشان ندادند، بنابراین استودیو موتیو بازخورد را در نظر گرفت و تغییراتی را ایجاد کرد. بعد گذشت مدتی نسبتا کوتاه، توییت جدیدی منتشر شد که تفاوتهای صوتی را نشان میداد. در پستی در Reddit، مدیر انجمن Caden House اظهار داشت:
شنیدن افکار شما و دریافت بازخورد شما برای ما مهم است. وقتی ما برش پلاسما و تفنگ پالس را به شما نشان دادیم، همه از آن راضی نبودند و تعداد انگشت شماری از انتقادات وجود داشت که احساس میکردند این صداگذاری هنوز هم میتواند بهتر باشد. ما معتقدیم که بازخورد ارائه شده قطعا منطقی بود و با خواندن نظرات شما در مورد این موضوع، چند اصلاح انجام دادیم که فکر میکنیم بازی را بهبود میبخشد! با این حال، همه چیز هنوز در حال پیشرفت است، بنابراین این را در نظر داشته باشید.
هاوس در ادامه تغییرات را توضیح داد و خاطرنشان کرد:
احساس قدرت از سلاحها با تجربه کامل به دست میآید، زیرا نه تنها صداهای هستهای است که میشنوید، بلکه تاثیر روی سطوح و تاثیرات بر محیط نیز مهم است. متوجه خواهید شد که محدوده فرکانس کاتر پلاسما برای تمرکز بیشتر روی ضربه و همچنین قسمت پایینتر سلاح، متعادل شده است. به طور کلی، این بهبود با آن احساس که بسیاری از شما در نسخه اصلی ذکر کردهاید، هماهنگ است.
با تفنگ پالس، اکنون میتوانید بشنوید که ریتم کمی آشفتهتر است و به اندازه نسخه قبلی فشرده نیست. همچنین بازخورد بیشتری توسط سطوح وجود دارد. پخش زنده بعدی توسعهدهندگان برای ماه می تنظیم شده است و بر هنر بازسازی متمرکز خواهد بود. تغییرات دیگری که بر اساس بازخورد ایجاد خواهد شد، بهزودی اعلام میشوند. در هر صورت، بهتر است تا زمان انتشار بازی، دست به خرید نزنید. Dead Space در حال حاضر قرار است در اوایل سال 2023 برای Xbox Series X/S، پلی استیشن 5 و رایانههای شخصی منتشر شود.