اخبار بازی

بخش New Game Plus به‌زودی به Dying Light 2 اضافه خواهد شد –

شرکت تک‌لند (Techland) برنامه‌های خود برای اضافه کردن New Game Plus به Dying Light 2 را تایید کرده است.

این حالت به همراه بخشی از بزرگ‌ترین بسته الحاقی‌ که استودیو تا به امروز منتشر کرده است، در دسترس قرار خواهد گرفت. به‌روزرسانی نسخه 3 که قرار است تا پایان ماه آوریل روی تمامی پلتفرم‌ها منتشر شود، شامل اصلاحات زیادی برای هر دو حالت انفرادی و co-op می‌شود. قبل از انتشار Dying Light 2، تک‌لند گفته بود قصد دارد حداقل پنج سال از بازی زامبی‌محور و جهان‌ باز خود پشتیبانی کند. شرکت سازنده تاکنون DLCهای آزمایشی رایگان و پارکور زیادی را منتشر کرده است، اما برنامه‌های جدید تک‌لند شامل دو بسته الحاقی داستانی و پولی می‌شود.

طبق برنامه‌های شرکت لهستانی، این بسته‌های الحاقی در اوایل سال جاری شروع به انتشار می‌کنند. اولین مورد قرار است در ماه ژوئن عرضه شود. در مصاحبه اخیر با Game Informer، طراح اصلی بازی Dying Light 2، آقای تایمون اسمکتالا (Tymon Smektala)، ادعا کرد که DLC بازی لزوما با داستان اصلی نسخه دوم ارتباط ندارد. اسمکتالا اضافه کرد:

در برخی موارد، ما در حال اضافه کردن اتفاقاتی بودیم که در پایان بازی رخ داد. ما چندین ایده روی کاغذ داریم. این ایده‌ها امیدوارکننده به نظر می‌رسند، اما قطعا چالش مهمی پیش پای ما خواهد بود.

او همچنین اعلام کرد که برخی از ویژگی‌هایی که به شدت مورد درخواست طرفداران قرار گرفته‌اند، از جمله حالت New Game Plus، حالت Photo Mode و سطوح سختی جدید، در راه هستند. او گفت:

این‌ها قطعا چیزهایی هستند که در حال حاضر روی میز قرار دارند و روی آن‌ها کار می‌کنیم. من نمی‌خواهم وارد جزئیات زیادی شوم، اما مردم خیلی زود شاهد معرفی و اضافه شدن آن‌ها به بازی خواهند بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *