اخبار بازی

Vanguard به مدت دو هفته رایگان می‌شود

طبق اعلام شرکت اکتیویژن و استودیوی اسلج‌همر، بخش مولتی‌پلیر بازی Call of Duty: Vanguard به مدت دو هفته به صورت رایگان در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

علاقه‌مندان به جدیدترین ساخته‌ی استودیوی اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games) یعنی Call of Duty: Vanguard اخیراً شاهد عرضه‌ی فصل دوم این بازی در قالب Season 2: Reloaded بودند و در کنار آن، به‌روزرسان میان‌فصلی که محتوای تازه‌ای را هم به این بازی و Warzone می‌افزود دریافت کردند.

با عرضه‌ی این محتوای جدید، استودیوی اسلج‌همر تصمیم گرفته است تا فرصتی به علاقه‌مندان این بازی دهد تا اگر تاکنون موفق به تجربه‌ی آن نشدند، بتوانند به صورت رایگان و برای مدتی محدود از تجربه‌ی حالت مولتی‌پلیر Call of Duty: Vanguard لذت ببرند.

در حقیقت، Call of Duty: Vanguard جدیدترین عضو خانواده‌ی Call of Duty محسوب می‌شود و با تمامی حرف و حدیث‌ها همچنان نشر آن را شرکت اکتیویژن (Activision) بر عهده گرفت. این سومین بازی از این مجموعه است که توسط استودیوی اسلج‌همر توسعه یافته است. محتوای این بازی به جنگ جهانی دوم اختصاص دارد و علاوه بر بخش کمپین، حالت چند نفره و بخش زامبی نیز برای آن درنظر گرفته شده است. از طرف دیگر، بازی بتل رویال Warzone نیز تحت تاثیر این عنوان قرار دارد و محتواهای مشابه‌ای برای آن عرضه می‌شود.

طبق اعلام رسمی وبسایت Call of Duty، این بازی چند نفره رقابتی در دو هفته‌ی آینده به صورت رایگان میزبان گیمرها و علاقه‌مندان خواهد بود. همچنین، این موضوع شامل حال دارندگان تمامی پلتفرم‌ها می‌شود. تاریخ دقیق درنظر گرفته شده برای دسترسی رایگان به بخش چند نفره‌ی بازی Call of Duty: Vanguard نیز از ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ (30 مارس) تا ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ (13 آوریل) در نظر گرفته شده است. همچنین، نقشه‌ها و حالت‌های بیشتر نیز در این مدت زمان در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت.

همانطور که اشاره شد، به نظر می‌رسد که این رویداد دسترسی رایگان کاملاً زمان‌بندی شده است، چرا که اخیرا به‌روزرسانی میان‌فصل Reloaded حالت جدیدی به نام Arms Race را به بازی افزود و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

بازی Call of Duty: Vanguard، هم اکنون در دسترس دارندگان پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌ استیشن ۴، ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن ۵، ایکس‌ باکس سری ایکس و ایکس‌ باکس سری اس قرار دارد.

Lone WolfReza
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *