اخبار بازی

Tokyo از DLSS و FSR پشتیبانی خواهد کرد

علاوه بر پشتیبانی Ghostwire: Tokyo از چندین حالت گرافیکی مختلف در کنسول پلی استیشن 5، نسخه‌ی رایانه‌های شخصی آن از رهگیری پرتو، DLSS و FSR نیز پشتیبانی می‌کند.

طبق اعلامیه‌ی رسمی استودیوی تانگو سافت‌ورکس (Tango Softworks)، نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Ghostwire: Tokyo از ویژگی‌های آپ‌اسکیلینگ از جمله DLSS و FSR پشتیبانی می‌کند. همچنین، پشتیبانی کامل این بازی از ویژگی رهگیری پرتو در زمینه‌ی سایه‌ها و بازتاب‌ها نیز باعث می‌شود تا تجربه‌ی ظاهراً چشم‌نواز از شهر بارانی توکیو که غرق شده در نورهای رنگی نئون است شکل بگیرد.

این خبر ابتدا توسط استودیوی رسمی به رسانه‌ی Wccftech گزارش شد و در آن به پشتیبانی Ghostwire: Tokyo به فناوری‌های آپ اسکیل اشاره شده است. این فناوری‌ها شامل فناوری اختصاصی موتور آنریل (Unreal Engine’s Temporal Super Resolution) فناوری اختصاصی شرکت انویدیا یعنی DLSS و فناوری اختصاصی شرکت AMD یعنی FidelityFX Super Resolution (FSR) می‌شود.

تنظیمات گرافیکی مختلفی نیز در این بازی وجود دارند که به شما امکان را می‌دهند تا با غیرفعال‌سازی ویژگی‌های مختلف بصری از جمله رهگیری پرتو، سایه‌ها، پراکندگی اشیا و کیفیت بافت‌ها به میزان بیشتری از نرخ فریم دست پیدا کنید. علاوه بر این، ویژگی Motion blur نیز قابل غیرفعال سازی بوده و نرخ فریم در این بازی نامحدود است. مزیت‌های دیگری از جمله حالت HDR و پشتیبانی از نمایشگرهای فوق عریض نیز در تنظیمات این بازی گنجانده شده‌اند.

بازی Ghost Wire: Tokyo در تاریخ ۵ فروردین ۱۴۰۱ (۲۵ مارچ ۲۰۲۲) برای پلی‌استیشن ۵ و پلتفرم رایانه‌های شخصی به صورت انحصاری زمانی عرضه خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *