بازی Elden Ring دارای سختترین باسهای فرعی در عناوین میازاکی است
بازی Elden Ring به بازیکنان این فرصت را میدهد تا با برخی از دشوارترین باسهای تاریخ بازیهای میازاکی روبهرو شوند.
یاسوهیرو کیتائو، تهیه کنندهی بازی Elden Ring، در مصاحبهی اخیر خود با Games Braves اظهار داشت که Elden Ring دارای انواع باسهای فرعی و چالشبرانگیز خواهد بود. این مهم شامل باسهای فرعی و اختیاریای میشود که توسط سازنده بازی یعنی استودیوی FromSoftware طراحی شدهاند تا مانند برخی از سرسختترین باسهای فرنچایز سولز، چالشبرانگیز باشند. کیتائو در اینباره گفت:
در باسهایی که غیرالزامی، اختیاری و پنهان هستند، مواردی را طراحی کردهایم که چالش را برای بازیکنانی که به دنبال تجربهی بیشتر هستند، افزایش دهد. امیدواریم که اگر چنین تمایلی دارید، بتوانید چالشهای واقعا سختی را که در جهان پنهان شدهاند، پیدا کنید.
فرنچایز تحسینشده سولز و بازیهای سولزلایک، به داشتن باسهای بیرحم معروف هستند؛ اما FromSoftware همیشه تمایل دارد تا چند باس اختیاری برای بازیکنانی که به دنبال چالشهای بیشتر هستند، طراحی کند. این وفاداریElden Ring به فرمول سری سولز، طرفداران را خشنود کرده است. کیتائو قبلاً تأیید کرده بود که اگر بازیکنان تنها به انجام مراحل اصلی بپردازند، خط داستانی اصلی Elden Ring میتواند ظرف 30 ساعت تمام شود. با این حال، کسانی که به دنبال محتوای بیشتر هستند، بازی را در مدت زمان طولانیتری تمام خواهند کرد.
اگر بازیکنان متوجه شوند که روی یک باس خاص گیر کردهاند، میتوانند به جای دیگری بروند و بعد از قویتر شدن، برگشته و او را شکست دهند. بازی Elden Ring، تحقق رویای هیدتاکا میازاکی در ساخت یک بازی دارک سولز جهان باز است. مراحل ساخت بازی Elden Ring به پایان رسیده است و پیشنمایشهای بازی نوید یک بازی باکیفیت را میدهند.
عنوان Elden Ring در تاریخ 6 اسفند 1400 (25 فوریه 2022) برای کنسولهای نسل هشتمی و نهمی ایکس باکس، پلیاستیشن و پیسی عرضه خواهد شد.