شرکت Take-Two کیفیت عناوین پس از GTA Trilogy را تظمین میکند
کمپانی تیک تو (Take-Two) در اقدامی به سهامداران خود اطمینان دارد که سطح کیفی سری عناوین GTA تغییری نکرده و مشکلات GTA Trilogy یک “اتفاق تصادفی” بودهاند.
عنوان GTA Trilogy از بازیهایی به شمار میرفت که طرفداران و مخاطبین انتظارات بسیار زیادی از آن داشتند، اما مشکلات فنی متعدد و خارج شدن آن از دسترس کاربران رایانههای شخصی به صورت موقت به دلیل وجود موسیقیهای لایسنس نشده باعث شد که عملکرد کمپانی راکستار (Rockstar) و توسعهدهندههای این عنوان مورد انتقادهای بسیار شدیدی قرار بگیرد.
مشکلات فنی متعدد و عدم دسترسی موقتی کاربران رایانههای شخصی به این بازی باعث شد که راکستار از طرفداران خود عذرخواهی کرده و برای ارتقای وضعیت فنی این اثر آپدیتهایی را منتشر کرد. در جریان گزارش مالی کمپانی راکستار، از آنها پرسیده شد که با توجه به عرضهی ناموفق GTA Trilogy، برنامهای برای تغییر روند کنترل کیفی آثار آیندهی خود دارند یا خیر؟
رییس کمپانی راکستار یعنی آقای استراوس زلنیک (Strauss Zelnick) پاسخ به این سوال اظهار داشت:
هدف ما ارائهی محصولاتی با بالاترین کیفیت است و بر این موضوع متمرکز شدهایم.
او در مورد عرضهی ناموفق GTA Trilogy اظهار داشت:
GTA trilogy در روز عرضه مشکلات متعددی داشت که با عرضهی آپدیتها بسیاری از آنها را رفع کردیم. البته هنوز مشکلاتی وجود دارند که با آپدیتهای آینده برطرف خواهند شد.
زنلیک اضافه کرد:
ما پیش از این در کمپانی راکستار سابقهی افت کیفیت را نسبت به عناوین سابق خود داشتهایم، اما تمامی آنها تحت شرایطی “خاص” رخ دادهاند و ما قصد داریم تا حد امکان کیفیت عناوین خود را بالا نگهداریم.
علیرغم مشکلاتی که در روز عرضهی عنوان GTA Trilogy وجود داشتند، با توجه به اظهارات کمپانی راکستار به نظر میرسد که عملکرد تجاری این اثر انتظارات این شرکت را برآورده کرده است و موفق به فروش ده میلیون نسخهای شده است.
ما از عملکرد تجاری عنوان GTA Trilogy بسیار راضی هستیم اما ایرادات کیفیای وجود دارند که باید برطرف شوند. من فکر میکنم که همهی ما از کیفیت این بازی در روز عرضه ناراضی بودیم، اما خوشحال هستم که تا به امروز بسیاری از این ایرادات و مشکلات فنی رفع شدهاند، آپدیتهای بیشتری منتشر خواهند شد.