اخبار بازی

شرکت باندای نامکو روی یک موتورگرافیکی داخلی کار می‌کند

شرکت باندای نامکو برای استقلال از انجین‌های بازیسازی کمپانی‌های دیگر، روی یک موتورگرافیکی مخصوص عناوین جهان آزاد داخلی کار می‌کند.

با توجه به یک آگهی شغلی مفصل، متوجه شدیم که شرکت باندای نامکو به دنبال چندین مهندس نرم‌افزار برای تولید موتورگرافیکی داخلی (in-House) است. به نظر می‌رسد که این انجین برای عناوین جهان آزاد بهینه خواهد بود و با هدف تولید بازی‌های عظیم توسعه می‌یابد.

وبسایت ژاپنی Automation Media با کارگردان واحد مهندسی باندای نامکو، کاتسوسکه هوریوچی (Katsusuke Horiuchi) و کارگردان تکنیکال انجین مذکور، مینامی سو (Minami Sou) مصاحبه‌ای را ترتیب داده است تا جزئیات بیشتری از تصمیم باندای نامکو حول ساخت این موتورگرافیکی به اشتراک گذاشته شود.

علت اصلی تولید یک موتورگرافیکی داخلی این است که قابلیت‌ها و ظرفیت تکنولوژیکال خود را گسترش دهیم و زیربنای محکمی را برای خود بنا کنیم تا نیازی نباشد از انجین‌های سایر شرکت‌ها بهره ببریم. من فکر می‌کنم که در سال 2018 تصمیم گرفتیم این موتورگرافیکی را توسعه دهیم. در ابتدا توسعه به این شکل پیش می‌‎رفت که در قالب زمانی ساخت یک بازی ویدیویی مشغول کار روی انجین بودیم. این موضوع باعث شد تا در زمان تولید تعدادی از بازی‌ها، سرعت گسترش انجین کاهش پیدا کند. من فکر می‌کنم در سال 2019 بود که توسعه‌ در مقیاس کامل و گسترده آغاز شد.

در ادامه هوریوچی متذکر شد که این موتورگرافیکی حداقل یک سال دیگر نیز در دست ساخت قرار خواهد داشت و تا آن زمان هیچ عنوانی توسط آن توسعه نمی‌یابد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *