اخبار بازی

شایعه: بازی Gran Turismo 7 از نرخ فریم 60 و Ray Tracing پشتیبانی می‌کند

بر خلاف صحبت‌های پیشین استودیوی پولیفونی دیجیتال، بازی Gran Turismo 7 از ری تریسینگ (Ray Tracing) در جریان گیم‌پلی بازی استفاده خواهد کرد.

رویداد State of Play مخصوص به بازی Gran Turismo 7 به‌زودی پخش می‌شود و قرار است شاهد تصاویر و جزئیات جدیدی از این عنوان مورد انتظار باشیم. با این حال، برخی شایعات زودتر از موعد در فضای اینترنت منتشر شده‌اند.

به‌تازگی یک پیش‌نمایش زودهنگام از این بازی ریسینگ توسط وبسایت یونانی GameOver منتشر شده که در آن، نقل قولی از رئیس استودیوی پولیفونی دیجیتال (Polyphony Digital) یعنی آقای کازونوری یامائوچی (Kazunori Yamauchi) وجود دارد. وی ویژگی‌های بصری Gran Turismo 7 را توضیح می‌دهد:

بازی Gran Turismo 7 از دو حالت بصری مخصوص استفاده می‌کند: حالت اول، 60 فریم بر ثانیه خواهد بود و بدون رهگیری پرتو بازی را به تصویر می‌کشد. حالت دوم با فدا کردن نرخ فریم، ویژگی ری تریسینگ را برای ارتقای بازخورد نور بر ماشین‌ها و انعکاس‌ها فعال می‌کند.

اجرای Gran Turismo 7 روی 60 فریم بر ثانیه، پیش‌تر توسط توسعه‌دهندگان تایید شده بود. همچنین گفته شده بود که از ری تریسینگ تنها در بازپخش مسابقات و قسمت گاراژ استفاده می‌شود. مشخص نیست که این نقل‌قول در وبسایت منبع، به‌دلیل خطا در دریافت اطلاعات بوده یا خیر. در هر صورت، باید برای اطلاعات بیشتر، منتظر رویداد State of Play باشیم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *