اخبار بازی

راکستار گیمز برای یک کمپین تبلیغاتی بزرگ آماده می‌شود

آگهی‌ شغلی جدید شرکت راکستار گیمز به یک «طراح محصولات تعاملی» اشاره دارد و به نظر می‌رسد که قصد دارد در سال جاری کمپین تبلیغاتی گسترده‌ای را آغاز کند.

در ادامه، تنها توضیحی که پیرامون این موقعیت شغلی وجود دارد را می‌خوانید:

فرد منتخب باید در زمینه‌ی طراحی وبسایت‌های عظیم و رده‌‌بالا و همچنین محصولات دیجیتالی دیگر تجربه داشته باشد. از طرفی، انتظار می‌رود که شخص مذکور بتواند با تکنولوژی‌های نوظهور و جدید کار کند.

طراحان تعاملی ما برای مخاطبین تجربیات دیجیتالی خلق می‌کنند تا آن‌ها بهتر و به شکلی جذاب‌تر با برند‌های ما آشنا شوند. ما قصد داریم از تکنولوژی‌های نوظهور و جدید استفاده کنیم تا به شکلی خلاقانه مسائل را برای پلیرها برطرف کنیم.

برخی از طرفداران باور دارند که این آگهی شغلی نشان از کمپین تبلیغاتی بزرگی دارد که در آینده‌ای نزدیک رخ خواهد داد. اگر چنین چیزی حقیقت داشته باشد، احتمالاََ در اواخر سال جاری شاهد اولین تیزر از بازی GTA 6 خواهیم بود.

طبق گزارش اخیر وبسایت Axios، تحلیل‌گران صنعت بازی بر این باور هستند که تا پایان سال مالی 2024 (31 مارس 2024)، شاهد عرضه‌ی یک بازی بزرگ از سوی تیک تو خواهیم بود که به نظر می‌رسد این عنوان نسخه‌ی ششم GTA باشد.

داگ کروتز (Doug Creutz)، تحلیلگر صنعت بازی، می‌گوید که این تیک تو انتظار هزینه‌ای معادل 9 میلیارد دلار را تا انتهای سال مالی 2024 دارد که به احتمال عرضه‌ی بازی GTA 6 در سال مالی 2024 می‌افزاید. وی در مصاحبه با Axios توضیح داد که این شرکت قبلاً از طریق اهداف مالی، به یک بازه‌ی زمانی انتشار در سال 2012 یا اوایل سال 2013 برای بازی GTA 5 اشاره کرده بود. البته این عنوان در نهایت، با تاخیر مواجه شد. مدتی پیش تام هندرسون، منبع داخلی معتبر صنعت بازی، در ویدیوی جدیدی این تحلیل را غیرواقعی و نادقیق دانست و متذکر شد که طرفداران باید مدت بیشتری منتظر بازی باشند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *