اخبار بازی

بسته الحاقی جدید GTA Online به پایان اصلی GTA 5 اشاره دارد

به نظر می‌رسد بسته‌ی الحاقی جدید GTA Online که The Contract نام دارد، مشخص می‌کند که کدام یک از سه پایان بازی GTA 5، پایان اصلی است.

طبق گزارش سایت Kotaku، بسته‌ی الحاقی جدید بازی GTA Online دارای دیالوگ‌هایی است که ظاهراً تایید می‌کند که چه اتفاقی برای شخصیت مایکل پس از پایان GTA 5 رخ می‌دهد. به عنوان بخشی از ماموریت‌های جدید، بازیکنان به خواننده‌ی مشهور رپ، دکتر Dre، کمک می‌کنند تا تلفن همراه گمشد‌ه‌ی او و بخش وسیعی از مطالب منتشر نشده‌ی موجود در دستگاه را پیدا و بازیابی کنند.

در بخشی از این ماموریت، فرانکلین به تعقیب یک نفر می‌پردازد. در تلاش برای رسیدن به شخصی که باعث عصبانیت خواننده‌ی رپ شده است، فرانکلین مجبور می‌شود که بر سر آن شخصیت فریاد بزند و دیالوگ‌هایی را بگوید. فرانکلین در صحبت‌های خود به یک تهیه‌کننده اشاره می‌کند. در حالی که به نام تهیه‌کننده اشاره‌ای نمی‌شود، اما به نظر می‌رسد که فرانکلین به مایکل اشاره دارد؛ چراکه در یکی از پایان‌های بازی GTA 5، مایکل به عنوان تهیه‌کننده‌ی فیلم کار می‌کند.

بازی GTA 5 دارای سه پایان متفاوت است. در پایان‌های اول و دوم به ترتیب شخصیت‌های تروور یا مایکل به دست فرانکلین کشته می‌شوند. اما پایان سوم، داستان را به سمت و سویی می‌برد که در آن هر سه قهرمان بازی زنده می‌مانند. راکستار گیمز (Rockstar Games) پیش‌تر به پایان سوم این بازی در یکی از دیالوگ‌های بسته‌ی الحاقی Diamond and Casino بازی GTA Online اشاره کرده بود که به رویدادهایی اشاره داشت که تنها در پایان سوم GTA 5 رخ می‌دهند. حال محتوای جدید The Contract نیز به نوعی به پایان سوم بازی مذکور اشاره دارد.

در حالی که هنوز نسخه‌ی ششم GTA به صورت رسمی معرفی نشده است، اما طبق برخی گزارش‌ها ظاهراً این بازی حداقل تا سال 2024 میلادی منتشر نخواهد شد. اخیراً نیز شایعاتی در خصوص وضعیت بد توسعه‌ی بازی مذکور در فضای مجازی منتشر شده است.

P.morganKing Tobey Maguire
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *