اخبار بازی

ولو تصاویر جدید Steam Deck را منتشر کرد –

ولو بالاخره از طرح نهایی بسته بندی و کیف محافظ محصول جدید خود در تصاویر جدید Steam Deck رونمایی کرد. سازنده اعلام کرد زمان باقی مانده تا انتشار جهانی استیم دک را صرف اعمال تغییرات و بهبودهای جزئی روی محصول خواهد کرد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

بدون شک یکی از بزرگ‌ترین سورپرایزهای سال ۲۰۲۱ میلادی در صنعت گیم، رونمایی از کامپیوتر دستی استیم دک بود. کمپانی ولو قصد دارد با این محصول دامنه فعالیت خود را گسترش دهد و علاوه پلتفرم فروش بازی‌ها روی PC و ساخت بازی برای این پلتفرم، در عرصه رقابت فروش سخت افزاری نیز وارد شود. بدون شک سازندگان حساب ویژه‌ای روی محصول خود باز کرده‌اند و با دادن وعده‌هایی همچون امکان اجرای تمامی بازی‌های PC با کیفیت قابل قبول، هایپ را میان طرفداران گسترش دادند. در ابتدا قرار بود در ماه دسامبر استیم دک روانه بازار شود اما، ولو تاریخ انتشار را به فوریه تغییر داد. با نزدیک شدن زمان انتشار، اطلاعات مهم و کلیدی درباره این محصول منتشر می‌شود.

روز گذشته ولو تصاویر جدید Steam Deck را در استیم منتشر کرد. در این تصاویر بالاخره از طرح نهایی بسته بندی و کیف محافظ کنسول رونمایی می‌شود. این طرح نهایی پیش از آغاز تولید انبوه است و این بدان معناست که زین پس ولو زمان خود را صرف اعمال تغییرات جزئی روی محصول می‌کند و احتمال اینکه تاریخ انتشار تغییر کند، بسیار کم است.

شما در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از محصول نهایی را مشاهده کنید:

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *