اخبار بازی

عنوان The Last Night در سال 2022 باز خواهد گشت

بازی پلتفرمر The Last Night که اولین بار در رویداد E3 به نمایش در آمده بود، حالا به گفته‌ی یکی از سازندگانش قرار است در سال 2022 بازگردد.

این بازی از زمان معرفی تاکنون از انظار عمومی خارج شده بود، تا این که اخیراً شایعات منتشر شده مبنی بر احتمال رونمایی آن در مراسم The Game Awards در 10 دسامبر، شروع شد. در همین راستا وب‌سایت PC Gamer برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این شایعه به تیم سورت (Tim Soret)، کارگردان بازی، ایمیل زد و او در پاسخ گفت که این خبر فقط یک شایعه است و The Last Night سال آینده نمایش داده می‌شود، نه قبل از آن. او در ادامه از بیان اینکه آیا این بازی واقعاً در سال 2022 منتشر خواهد شد یا نه، خودداری کرد و گفت:

در دوران بحران و میانجی‌گری بیش از حد، در حال حاضر قصد ندارم اطلاعیه‌ای بدهم، به‌ویژه با توجه به فشاری که به تیم کوچکم وارد می‌کند.

سورت به‌جای اینکه روی پنجره‌ی انتشار این بازی تمرکز کند، به این موضوع پرداخت که استودیوی خود ینی آد تیلز (Odd Tales) به کار روی The Last Night بدون ناشر آن یعنی Raw Fury، ادامه می‌دهد. او گفت:

از آن زمان، ما به‌عنوان یک تیم مستقل جوان به طرز فوق‌العاده‌ای در حال رشد و بلوغ بوده‌ایم. ما با اطمینان در حال ساختن The Last Night آجر به آجر هستیم و وقت خود را صرف طراحی، مستندسازی و اجرای دقیق هر بخش از بازی، از تغییر سبک بصری خود برای نسل بعدی گرفته تا طراحی ده‌ها گزینه‌ی دسترسی، می‌کنیم.

آنچه که می‌دانیم این است که برای بازگشت The Last Night در سال 2022، ما وظیفه خود را بر این می‌گذاریم که همه را با قدرت و اصالت رونمایی خود غافلگیر کنیم.

شنیدن این که استودیوی مذکور در حال رشد است و ظاهراً دوران سخت خود را پشت سر گذاشته، واقعا خوشحال کننده است، اما ما هنوز جز پلتفرمر بودن The Last Night و الهام گرفتن از Flashback و Oddworld: Abe’s Oddysee، جزئیات کمی را در مورد آن در دسترس داریم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *