اخبار بازی

شایعه: بازی Mass Effect: Legendary Edition به گیم پس می‌آید

در ادامه شایعات و گزارش‌های قبلی، اخیرا مدارک تازه‌ای مبنی بر قرار میان الکترونیک آرتز و مایکروسافت برای عرضه بازی Mass Effect: Legendary Edition روی سرویس ایکس باکس گیم پس به دست آمده‌است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

پس از عرضه نسخه نه چندان تحسین برانگیز و ضعیف Andromeda، الکترونیک آرتز و بایوور بار دیگر با ریمستر سه‌گانه اصلی مجموعه مس افکت، توانستند مخاطبان را با مجموعه آشتی دهند و تحسین منتقدان را نیز جلب کنند. این بازی از نظر تجاری و با توجه به اینکه ریمستر سه بازی قدیمی بود، بسیار خوب عمل کرد و توانست انتظارات ناشر را برآورده کند. مدتی پیش شایعاتی مبنی بر عرضه بازی روی سرویس اشتراکی گیم پس منتشر شده بود که البته مایکروسافت آن را تایید نکرد و این بازی در لیست عناوین ماه دسامبر گیم پس نیز جایی نداشت. با این احوال باز هم مدارک بیشتری در تایید این موضوع یافت شده‌اند.

به گزارش کاربر توئیتر، ALumia_Italia مایکروسافت اخیرا Mass Effect: Legendary Edition را با برچسب Rosebud در فروشگاه ایکس باکس لیست کرده‌است. Rosebud نام کدی است که مایکروسافت برای عناوینی از الکترونیک آرتز در نظر گرفته که روی گیم پس در دسترس هستند و بنابراین شاید بتوان گفت در آینده بازی Mass Effect: Legendary Edition به گیم پس می‌آید.

معمولا الکترونیک آرتز چند ماه پس از انتشار عناوین جدید خود، آن‌ها را روی گیم پس قرار می‌دهد، با توجه به رابطه نزدیک میان EA و مایکروسافت احتمال اینکه محصول جدید بایوور نیز به گیم پس بیاید، اصلا کم نیست.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *