اخبار بازی

It’s About Time مشغول استخدام نیرو است

استودیو Toys For Bob، سازنده Crash Bandicoot 4: It’s About Time اخیرا آگهی جدید استخدامی را منتشر کرده که ظاهرا مربوط به پروژه جدید استودیو است. Toys For Bob دو سال اخیر را به پشتیبانی از وارزون اختصاص داده بود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

استودیو Toys For Bob در سال ۲۰۲۰ توانست کار ارزشمندی را انجام دهد و بالاخره پس از چندین سال عرضه نسخه‌های ضعیف و نه چندان محبوب از مجموعه کرش بندیکوت، بالاخره این مجموعه پلتفرمر را به روزهای اوج خود بازگرداند و بار دیگر طرفداران را به آن جلب کند. این استودیو پیشتر وظیفه ساخت نسخه بازسازی سه‌گانه اصلی مجموعه موسوم به N.Sane Trilogy را برای پلتفرم نینتندو سوییچ بر عهده داشت. پس از موفقیت بالای Crash Bandicoot 4: It’s About Time از نظر تجاری، پیشبینی می‌شد بار دیگر اکتیویژن به سازندگان اعتماد کند و اجازه ساخت نسخه‌های آینده را نیز به آن‌ها واگذار کند اما، به دلیل موفقیت چشمگیر و خارق العاده بخش وارزون، بسیاری از استودیو‌های زیر مجموعه اکتیویژن، از جمله Toys For Bob مسئول پشتیبانی از آن شدند.

ظاهرا بالاخره این شرایط تغییر کرده و قرار است سازنده Crash Bandicoot 4: It’s About Time مشغول ساخت پروژه جدید خود شود. در آگهی استخدام جدیدی که استودیو منتشر کرده، مشخصا از “استودیو Toys For Bob” نام برده شده‌است. در آگهی‌های پیشین این استودیو کاملا صریح ذکر شده بود که فرد مورد نظر باید روی بازی کال آو دیوتی کار کند.

در ماه آوریل سال میلادی جاری اکتیویژن اعلام کرده بود Toys For Bob علاوه پیشتیبانی از کال آو دیوتی، روی فرنچایز کرش بندیکوت نیز کار خواهد کرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *