اخبار بازی

توییتر بازی CrossfireX به یک معرفی اشاره دارد

استودیوی رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment)، سازنده‌ی بخش تک‌نفره‌ی بازی CrossfireX، به‌تازگی با انتشار توییتی به یک معرفی در خصوص این عنوان اشاره کرده است.

پس از آن که چندی پیش استودیوی رمدی اعلام کرد که عنوان CrossfireX به تاریخ انتشار خود نزدیک شده، اخیراً در صفحه‌ی توییتر این بازی توییت مرموزی منتشر شده است. در این توییت، عبارت «مزدوران توجه… انتقال لیست سیاه متوقف شد… رمزگشایی…» دیده می‌شود. به نظر می‌رسد این توییت به یک معرفی اشاره دارد و ممکن است در رویداد The Game Awards امسال شاهد یک رونمایی جدید در خصوص این بازی باشیم.

بخش داستانی بازی شوتر اول شخص CrossfireX توسط رمدی در دست توسعه قرار دارد. این در حالی است که بخش چندنفره‌ی این بازی توسط اسمایل‌گیت اینترتینمنت (Smilegate Entertainment) ساخته می‌شود. در ماه جولای امسال، سه نقشه‌ی جدید برای بخش چندنفره‌ی این بازی معرفی شد و طبق اظهار نظر تهیه‌کننده‌ی اجرایی، عنوان مذکور در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد. این احتمال وجود دارد که بازی مذکور حداکثر تا سه ماهه‌ی اول سال 2022 عرضه شود.

بازی CrossfireX در تاریخی نامشخص برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و اس منتشر خواهد شد. این بازی با استفاده از موتور بازی‌سازی مخصوص استودیوی رمدی، Northlight Engine، توسعه یافته است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *