اخبار بازی

آمار فروش Battlefield 2042 در هفته اول عرضه بیش از 4 میلیون نسخه بوده‌است

به گفته آقای تام هندرسون (Tom Henderson)، آمار فروش Battlefield 2042 در هفته اول عرضه نزدیک به ۴.۲۳ میلیون نسخه روی پلتفرم‌های مختلف بوده‌است و از این حیث به دومین بازی موفق در تاریخ مجموعه بتلفیلد تبدیل شده‌است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

حتی سرسخت‌ترین طرفداران مجموعه بتلفیلد نیز نمی‌توانند مشکلات Battlefield 2042 شوند. ایرادات و باگ‌های فنی متعدد در کنار کمبود محتوا و بالانس نبودن بسیاری از ارکان گیم‌پلی بازی، سبب شده محصول جدید DICE نتواند در حد انتظارات ظاهرا شود و نارضایتی بسیاری از خریداران را برانگیخته‌است. طرفداران عصبانی نیز با ثبت ضعیف‌ترین امتیاز مجموعه شوتر بتلفیلد در متاکریتیک و همچنین تیدیل کردن بازی به یکی از ده بازی ضعیف آرشیو استیم از حیث نظر کاربران، نارضایتی خود را به صورت شفاف ابراز کرده‌اند. دایس نیز به طرفداران وعده بهبود شرایط بازی را داده و حتی یک برنامه دقیق از مسیری که سازندگان در جهت رفع ایرادات بازی طی خواهند کرد، ارائه داده‌است.

با تمام این تفاسیر، ظاهرا این نارضایتی‌ها نتوانسته مانع از ثبت یک رکورد تاریخی در آمار فروش Battlefield 2042 بشوند. به گفته اینسایدر مشهور مجموعه‌های بتلفیلد و کال آو دیوتی، آقای تام هندرسون (Tom Henderson) این بازی در هفته عرضه نزدیک به ۴.۲۳ میلیون نسخه روی پلتفرم‌های مختلف به فروش رفته‌است و از این حیث به دومین بازی برتر تاریخ مجموعه بتلفیلد تبدیل شده‌است. بازی بتلفیلد ۳ در هفته عرضه نزدیک به ۴.۶۸ میلیون نسخه به فروش رسیده بود.

مطمئنا این اطلاعات جنبه رسمی ندارند و الکترونیک آرتز آن‌ها را تایید یا رد نکرده‌است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *