اخبار بازی

نتورک تست جدیدی از Elden Ring منتشر خواهد شد

با توجه به شایعات منتشر شده در 4chan، به نظر می‌رسد که نتورک تست جدیدی از عنوان مورد انتظار Elden Ring منتشر می‌شود و در دسترس تمامی صاحبان کنسول‌ها قرار می‌گیرد.

با توجه به مطلبی که در 4chan منتشر شده است، به نظر می‌رسد که ناشر بازی Elden Ring یعنی کمپانی باندای نامکو (Bandi Namco) قصد دارد دومین نتورک تست عنوان Elden Ring را منتشر کند و برخلاف نتورک تست قبلی، در دسترس تمامی کاربران قرار می‌گیرد و به مخاطبین اجازه می‌دهد در مناطق بیشتری از نقشه گشت و گذار کنند. بر اساس اطلاعات ذکر شده، تاریخ انتشار نتورک تست مذکور در 19 تا 21 آذر (10 تا 12 دسامبر) خواهد بود و تنها در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس و پلی‌استیشن قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است که اطلاعات منتشر شده اعتبار چندانی ندارند و در حد “شایعه” باقی‌ می‌مانند. با این که برخی از اطلاعات فاش شده در 4chan در نهایت صحیح بودند اما بسیاری از اطلاعاتی که در 4chan قرار می‌گیرند اعتبار چندانی ندارند. از آنجایی که به انتشار بازی Elden Ring نزدیک هستیم انتشار نتورک تست مذکور دور از ذهن به نظر نمی‌رسد، برخی ناشر‌ین کمی قبل از انتشار عناوین خود اقدام به انتشار نسخه‌ی بتای آن می‌کنند و ممکن است باندای نامکو برای بازی Elden Ring نیز چنین برنامه‌ای داشته باشد.

بازی مورد انتظار Elden Ring در تاریخ 6 اسفند (25 فوریه) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین شما می‌توانید بررسی نتورک تست این عنوان را به قلم محمد حسین کریمی مطالعه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *