اخبار بازی

اطلاعاتی از عنوان اختصاصی بعدی ایکس باکس لو رفت

طبق اطلاعات افشا شده، بازی اختصاصی بعدی ایکس باکس سری ایکس و اس ممکن است شبیه یکی از عناوین اختصاصی‌ پلی استیشن 3 باشد.

به نظر می‌رسد که اطلاعاتی درباره‌ی انحصاری بعدی ایکس باکس توسط شخص ناشناسی از داخل شرکت مایکروسافت لو رفته است. با توجه به گزارش این شخص، بازی اختصاصی بعدی ایکس باکس شباهت غیرقابل تصوری با یکی از عناوین اختصاصی محبوب و مشهور پلی استیشن 3 دارد که در سال 2010 منتشر شده بود.

با توجه به این اطلاعات، ممکن است طرفداران قدیمی پلی استیشن به انتشار این عنوان کمی حسودی کنند، چرا که پلی استیشن 5 چنین بازی‌ای ندارد. البته، این گزارش فقط از یک منبع منتشر نشده است، بلکه این اطلاعات از سوی بقیه‌ی منابع معروف به افشای اخبار هم تائید شده‌اند.

طبق گزارشات منابع غیررسمی دیگر، ایکس باکس با استودیوی استوئیک (Stoic) برای ساخت یک عنوان اختصاصی دو بعدی همکاری کرده است. این استودیو به ساخت عناوین نقش آفرینی‌ای مثل عنوان Banner Saga معروف بوده، که موفق به دریافت چندین جایزه و تجلیل از سوی منتقدین شده است؛ به عبارت دیگر، این استودیو سابقه‌ی خوبی از انتشار عناوین موفق دارد.

به نظر می‌رسد که اسم رمزی این بازی که توسط استودیوی استوئیک در دست ساخت است، پروژه‌ی Belfery بوده و به مانند عناوین قبلی این استودیو نیست. البته یکی از گزارشات اشاره به این دارد که این پروژه‌ی Belfery خیلی شبیه عنوان Dragon’s Clown است که یکی از اختصاصی‌های پلی استیشن در سال 2013 بوده است.

متاسفانه اطلاعات زیادی از پروژه‌ی مرموز استودیوی استوئیک در دسترس نیست، ولی شایعات اشاره به این دارند که طراحی هنری این بازی، ترکیبی از عنوان Banner Saga و انیمه‌ی Princess Mononoke بوده است و در محیط بازی شما می‌توانید ایتم‌های مختلفی بسازید و ابزار مختلفی را برای کاراکترتان ارتقا دهید؛ از این لحاظ، این بازی شباهاتی به فضای نقش آفرینی Banner Saga خواهد داشت.

در حال حاضر، اطلاعاتی درباره‌ی زمان معرفی یا انتشار این عنوان منتشر نشده است، اما با توجه به این که سه سال از انتشار آخرین عنوان استودیوی استوئیک می‌گذرد، می‌توان انتظار داشت که به زودی اخبار بیشتری از این بازی مرموز بشنویم.

امیرعلی قهرمانی
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *