اسکین سانتا وارد بازی Battlefield 2042 نخواهد شد
استودیوی دایس (DICE) اظهار داشت که در حال حاضر برنامهای برای وارد کردن اسکین Father Winter به عنوان Battlefield 2042 ندارد.
رونمایی از اسکین جدید شخصیت Boris به مناسبت کریسمس بسیاری از کاربران را متعجب ساخت، عدهای از مخاطبین عنوان Battlefield 2042 معقتد بودند که چنین محتوایی برای حال و هوای جدی این عنوان مناسب نیست و برخی دیگر به اضافه شدن این اسکین واکنش خاصی نشان ندادند. اما دایس در این مورد اظهار داشت که برنامهای برای انتشار این آیتم در تعطیلات آینده ندارد و ممکن است این آیتم به همراه دیگر اسکینهای معرفی شده در زمانی دیگر منتشر شوند.
دایس در این مورد توضیح داد:
برای توسعه و ساخت عناوین سرویس محور باید چندین ماه از برنامهی خود جلوتر باشید، این رویکرد باعث میشود که هنگام انتشار محتوا دستمان پر باشد. امروز ما اولویتهای دیگری داریم و در حال حاضر برنامهای برای عرضهی اسکینهای مذکور در این تعطیلات وجود ندارد.
دایس ادامه داد:
ما در آینده آیتمهای خاصی را برای Portal منتشر خواهیم کرد که تنها در رویدادهای مربوط به خود قابل استفاده هستند و در دیگر حالتهای این عنوان قادر به استفاده از آنها نخواهید بود تا دیگر بخشهای بازی تحت تاثیر این آیتمها قرار نگیرد. این موضوع به ما اجازه میدهد در طراحی آیتمهای مختلف آزادی عمل بیشتری نسبت به گذشته داشته باشیم. ما برای دریافت بازخوردهای شما از حالتها و رویدادهای آینده بسیار هیجان زده هستیم.
دایس در مورد چالشهای هفتگی اظهار داشت:
ما به زودی ماموریتهای هفتگی را به بازی اضافه میکنیم که در صورت کامل کردن آنها آیتمهای تزئینی و اسکین دریافت میکنید، لازم به ذکر است که هر هفته تا پایان فصل اول این عنوان اسکینهای جدید به عنوان پاداش چالشهای هفتگی به بازی اضافه خواهند شد.
بازی Battlefield 2042 هنگام عرضه با انتقادهای شدیدی از سوی طرفداران و منتقدین رو به رو شد، عنوان Battlefield 2042 در روز عرضه از ایرادات فنی بسیاری رنج میبرد و بسیاری از المانهایی که در عناوین قبلی وجود داشتند در این بازی حضور پیدا نکردند. دایس وعده داده است که با عرضهی آپدیتهای مختلف این مشکلات را برطرف میکند و در حال حاضر با عرضهی چند آپدیت سعی در رفع مشکلات این عنوان داشته است.
لازم به ذکر است که چندی پیش اعلام شد که وینس زامپلا (Vince Zampella) از استودیوی ریسپاون جایگزین اسکار گبریلسون (Oskar Gabrielson) خواهد شد و مدیریت دایس را بر عهده خواهد گرفت. همچنین در خبری اعلام شد که طراح سری عناوین Halo یعنی مارکوس لتو (Marcus Lehto) در حال تشکیل تیم خود برای اضافه کردن المانهای داستانی به عناوین آیندهی Battlefield است. استودیوی لتو در کنار دایس به صورت همزمان به کار روی سری Battlefield ادامه خواهد داد و همچنین سازندهی Portal یعنی استودیوی ریپل افکت (Ripple Effect) به ساخت محتوای جدید برای جهان عنوان Battlefield 2042 ادامه میدهد.