سازندگان Halo Infinite از تغییرات بازی حین تاخیر میگویند
اینطور که به نظر میرسد، عنوان Halo Infinite در طول تاخیر یک سالهی خود تغییرات مثبت زیادی را تجربه کرده است.
برنامهی شرکت مایکروسافت (Microsoft) این بود که بازی Halo Infinite در سال 2020 منتشر شود؛ اما پس از اعتراض طرفداران به برخی از جنبههای این عنوان، مایکروسافت تصمیم گرفت که این بازی را به مدت یک سال به تاخیر بیاندازد تا استودیوی 343 بتواند زمان بیشتری را صرف بهبود این عنوان کند.
طی چند روز گذشته، گروهی از توسعهدهندگان این عنوان از تاثیرات مثبت این تاخیر روی روند ساخت بازی Halo Infinite گفتند.
کارگردان هنری این عنوان، آقای پاول کروکر (Paul Crooker)، طی مصاحبهای با رسانهی VGC گفت که این یک سال به توسعهدهندگان فرصت این را داد تا چندین بار این عنوان را از ابتدا تا انتها بازی کنند و نقاط ضعف و قوت آن را بررسی کنند. این مسئله باعث شد تا بخشهای مختلفی از بازی Halo Infinite تغییر کنند؛ به عنوان مثال، سازندگان وقت زیادی را صرف اصلاح مکانیزم اسلحهی Grappleshot کرد تا مطمئن شود پرش با این اسلحه به جذابترین صورت ممکن انجام میشود و بخشهای آموزشی بیشتری را به بازی اضافه کردند تا بازیبازان سریعتر به مکانیکهای بازی مسلط شوند.
به غیر از این تغییرات، استودیوی 343 وقت بیشتری را صرف بهبود باس فایتهای بازی کرد، روایت بازی را کمی گسترش داد و باس فایت انتهایی بازی را طولانیتر کرد.
آقای استفان دیک (Stephan Dyck)، کارگردان شخصیتپردازی در عنوان Halo Infinite هم دربارهی تغییرات اعمال شده در بازی بیان کرد که که هدف ما در طول این یک سال طولانی کردن بازی نبوده است، بلکه قصد داشتیم این عنوان را بهبود ببخشیم. او در ادامه گفت:
به دلیل وقت بیشتری که داشتیم توانستیم به عقب برگردیم تا روند و جریان داستان بازی را برای اثرگذاری بیشتر تنظیم کنیم؛ به همین دلیل هم در روایت بازی، لحظات مهم حس هیجان بیشتری میدهند، چرا که بین لحظات مهم بازی فاصلهی کافی ایجاد کردیم.
طراح هنری بخش داستانی عنوان Halo Infinite، آقای جاستین دینگز (Justin Dinges) دربارهی تغییرات بصری اعمال شده در بازی گفت:
در بخش بصری، میدانستیم که بازی Halo Infinite آمادهی انتشار نیست؛ اما باید برای ایکس باکس هم که شده، گیمپلی را منتشر میکردیم تا طرفداران را هیجانزده کنیم. در همان زمان لیست تغییرات بصریای که باید در بازی اعمال شوند را داشتیم و خوشبختانه شرکت مایکروسافت و ایکس باکس وقت کافی را برای اجرای آنها در دسترس ما گذاشتند.
هنوز باید تا چهارشنبه، هفدهم آذرماه 1400 (8 دسامبر 2021) برای تجربهی بخش داستانی بازی Halo infinite صبر کنیم، اما بخش چندنفرهی این عنوان همین الان به صورت رایگان در دسترس است.