احتمال تغییر نام فرانچایز FIFA قوت یافت

چندی قبل بود که سازمان فیفا (FIFA) شرایط ارائهی لایسنس به شرکت الکترونیک آرتس را تغییر داده و هزینهای تقریبا معادل با دو برابر گذشته را درخواست نمود.
علاوه بر این، فیفا دستورالعملهای سختگیرانهای را هم برای راههای کسب درآمد این شرکت تببین کرد. در یک مصاحبهی اخیر، دیوید جکسون (David Jackson)، مدیر برند FIFA در شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)، وضعیت اختلاف نظر بین طرفین را همچنان “شدید” عنوان کرد.
با این حال، ظاهرا آقای جکسون هیچ نگرانیای از بابت صرف نظر از این لایسنس و تغییر برند شبیهساز فوتبال شرکت الکترونیک آرتس ندارد. او در مصاحبهی اخیر خود گفته است که میلونها میلیون پلیر عاشق فرانچایز فوتبالی این شرکت هستند و ایشان بعید میداند که این موضوع در آیندهی نزدیک با تغییری مواجه شود.
ما مطمئن نیستیم که به عنوان شریک حقوق نامگذاری، کار را با فیفا ادامه دهیم. (بازی ویدئویی) FIFA تعداد بسیار زیادی پلیر دارد … و ما حس نمیکنیم که این موضوع در آینده تغییر کند.
درست یک ماه قبل بود که متوجه شدیم شرکت الکترونیک آرتس علامت تجاری EA Sports FC را در بریتانیا و اروپا ثبت کرده است. با توجه به اعتماد به نفسی که در صحبتهای آقای جکسون دیده میشود، واضح است که اگر فیفا به درخواست خود مداومت بخشیده و دستورالعملهای سختگیرانه و هزینهی گزاف 2.5 میلیاردی دلاری را بر الکترونیک آرتس تحمیل نماید، این شرکت هم دست به تغییر برند فرانچایز خود خواهد زد.
اشاره آقای جکسون به تعداد بالای پلیرهای فرانچایز FIFA، بیارتباط به صحبتهای قبلی ایشان نیست. دیوید جکسون در اوایل آبان ماه و مجددا در بحبوحهی مذاکرات با فیفا، از سرگرمی بیش از 150 میلیون علاقهمند فوتبال با ساختهی شرکت الکترونیک آرتس گفت.
شما میتوانید سایر اخبار و مطالب مرتبط را از طریق این نشانی دنبال نماید. نظر شما در رابطه با تغییر برند احتمالی فرانچایز FIFA چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنتها با ما به اشتراک بگذارید.