سیستم Battle Pass بازی Halo Infinite تغییر خواهد کرد

مدت زمان زیادی از آغاز بخش چندنفره Halo Infinite نمیگذرد، اما در حال حاضر کاربران با انتشار بازخوردهای خود به نحوه پیشروی در Battle Pass اعتراض کردهاند.
پیش از این تیم توسعه دهندهی عنوان Halo Infinite قصد داشت نحوهی پیشروی در Battle Pass را تغییر دهد، اما انتشار بازخوردهای منفی در این باره باعث شد با سرعت بیشتری به بهبود سیستم Battle Pass بپردازد.
یکی از اعضای تیم توسعه دهندهی بازی Halo Infinite یعنی جان یونیشک (John Junyszek) در این مورد اظهار داشت:
اولین اقدام ما اضافه کردن چالش “اتمام یک Match” خواهد بود تا پلیرها و مخاطبین با تجربهی هر کدام از حالتهای بازی که میخواهند بتوانند در Battle Pass پیشروی کنند، سپس ما به رفع باگها و ایرادات فنی میپردازیم و قدم بعدی حذف چالشهایی که از آن رضایت نداشتهاید خواهد بود، هدف از اعمال این تغییرات کمک به مخاطبین در پیشروی سریعتر در Battle Pass است.
برای اعمال این تغییرات و بهبودها، تیم توسعه دهنده ملزم به بارگذاری دوبارهی پیشروی در چالشهای هفتگی خواهد بود، اما آنها این مسئله را با اهدای آیتم جبران خواهند کرد.
برای جبران این موضوع، ما به تمامی کاربرانی که از تاریخ 2 تا 9 آذر (23 تا 30 نوامبر) وارد بازی میشوند، جایزه ویژهی این هفته یعنی Sigil Mark 7 Visor را هدیه میدهیم.
علاوه بر چالشهای Battle Pass، آیتمهای expereince booster که میتوانند خریداری و استفاده شوند، به جای 30 دقیقه به میزان 1 ساعت امتیاز تجربهی حاصل از اتمام هر چالش را افزایش میدهند. چرا که برخی از Matchهای بازی Halo Infinite همانند Big Team Battle ممکن است بیشتر از حالت عادی طولانی شوند. بخش چندنفرهی Halo Infinite در اولین روز خود توانست به رکورد 272 هزار پلیر همزمان در پلتفرم Steam دست یابد و به موفقیت بزرگی دست یابد.