مشکل باران GTA Trilogy به جای راکستار توسط مادسازها برطرف شد

سه گانهی GTA Trilogy دارای یکی از ضعیفترین بارانها در بازیهاست و حالا، مادسازها به جای سازنده یعنی راکستار (Rockstar)، برای اصلاح آن دست به کار شدهاند.
سه گانهی بازسازی شدهی Grand Theft Auto پر از مشکل است و به اصلاحات زیادی نیاز دارد. البته خوشبختانه این سری دارای یک جامعهی مادساز اختصاصی است که همگی به نوعی در اصلاح مشکلات خبره هستند. این مادسازها که بزرگترین آثارشان با انتشار یک بازسازی نه چندان قوی از بین رفت، حالا وظیفهی تعمیر این سه گانه را بر عهده گرفتهاند.
آغاز اصلاحات و تلاشهای این مادسازها به باران موجود در این سه گانه برمیگردد که اصلا خوب به نظر نمیرسد و مورد انتقاد بسیاری از پلیرها نیز قرار گرفته است. سایر مادسازها در حال تلاش برای بازگرداندن ایستگاههای رادیویی اصلی این سه گانه هستند که به دلیل صدور مجوز موسیقی منقضی شده، کاملاً از بین رفتهاند. به طور کلی انگار همه چیز از طراحی شخصیتها گرفته تا بافتهای ساختمانها، به طرز ناراحت کنندهای در این سه گانه اشتباه هستند و در همین راستا خشم بسیاری از طرفداران قدیمی سری نیز برانگیخته شده است.
البته راکستار در تلاش است تا برخی از این مشکلات را برطرف کند، تا آنجا که لانچر خود را برای چند روز غیرفعال کرده بود و در حالی که بازیهای این سه گانه برای چند روز غیر قابل بازی بودند، اکنون بازگشتهاند و دوباره برای خرید در دسترس هستند.
عنوان Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition روی کنسولهای پلیاستیشن ۴، پلیاستیشن ۵، ایکسباکس وان، ایکسباکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانههای شخصی (از طریق لانچر راکستار گیمز) قابل دریافت است. همچنین این سهگانه در نیمهی اول سال ۲۰۲۲ به iOS و Android میآید.
نظر شما دربارهی مشکلات این سه گانه چیست؟ آیا راکستار از استراتژی غلطی در قبال بازسازی سه عنوان کلاسیک و محبوب خود استفاده کرده است؟