نسخهی رایانههای شخصی God of War از FSR پشتیبانی میکند

با استناد به اعلامیهی منتشر شده در وبسایت شرکت AMD، نسخهی رایانههای شخصی بازی God of War از تکنولوژی FidelityFX Super Resolution یا FSR پشتیبانی خواهد کرد.
شرکت سونی به وضوح برنامههای بزرگی برای ادامهی فعالیتهای خود در پلتفرم رایانههای شخصی دارد و این موضوع نیز اخیراً با خبر انتشار یکی از مطرحترین و محبوبترین بازیهای انحصاری کنسول پلی استیشن 4 یعنی God of War برای رایانههای شخصی تایید شد. اما پس از اعلام این خبر، شرکت سونی اعلام کرد که نسخهی رایانههای شخصی این بازی از تکنولوژیهای اختصاصی شرکت انویدیا (Nvidia) یعنی DLSS و Reflex پشتیبانی خواهد کرد. همچنین، طولی نکشید تا سونی خبر پشتیبانی این عنوان از تکنولوژی مشابه شرکت AMD یعنی FidelityFX Super Resolution یا FSR را نیز تایید کند.
فهرست بازیهای پشتیبانی کننده از تکنولوژی FidelityFX Super Resolution در وبسایت رسمی شرکت AMD اخیراً طی یک بهروزرسانی نام عنوان God of War را در خود میبیند. همچنین، نام بازیهای مختلف دیگری از جمله The Elder Scrolls Online، World of Warcraft: Shadowlands، No Man’s Sky، Hot Wheels Unleashed، Ghostrunner و Forspoken نیز در این فهرست گنجانده شدهاند.
اما با اینکه پشتیبانی نسخهی رایانههای شخصی بازی God of War از فناوری FSR همچنان توسط سونی تایید نشده است، میتوان با استناد به گفتهی سایت AMD این موضوع را قطعی قلمداد کرد.
نسخهی رایانههای شخصی بازی God of War (2018) در تاریخ 24 دی 1400 (14 ژانویه 2022) در دسترس علاقهمندان قرار خواهد گرفت. همچنین، اخیراً اعلام شد که پورت رایانههای شخصی این بازی بر عهدهی یک استودیوی خارجی خواهد بود.