اخبار بازی

Bridge of Spirits موفقیت‌آمیز بوده است

استودیوی امبر لب (Ember Lab) اعلام کرد که بازی Kena: Bridge of Spirits هزینه‌های اولیه‌ی توسعه‌ی خود را بازگردانده و شرکت سونی نیز از عملکرد آن خوشحال است.

در جریان مصاحبه‌ای که با خبرنگار مشهور بلومبرگ یعنی جیسون شرایر (Jason Schreier) صورت گرفت، بنیانگذاران استودیوی امبر لب اعلام کردند که پیش از امضای قرارداد با سونی، چندین ناشر بزرگ به اولین بازی امبر لب جذب شده بودند. این استودیو پیش از این مشغول ساخت انیمیشن‌ بودند. کار کردن با سونی برای توسعه‌ی Kena، برادران گریر (Grier) را بسیار خوشحال کرده بود.

در ابتدا قرار بود که Kena در ابتدای سال 2020 و به همراه پلی‌استیشن ۵ در مراسم رونمایی حضوری آن معرفی شود اما به دلیل همه‌گیری کووید-۱۹ این مراسم حضوری لغو و قرار به معرفی این عنوان در یک مراسم دیجیتال شد. البته این همه‌گیری بر روی فرآیند توسعه نیز تاثیر گذاشت و سازندگان مجبور شدند تا از طریق دورکاری پروژه‌ی خود را تکمیل کنند.

اکنون تمامی این تلاش‌ها نتیجه داده و فروش Kena: Bridge of Spirits موفقیت‌آمیز بوده است. نظرات زیادی به سوی این عنوان جذب شده است و این بازی در بین عناوین محبوب پلی‌استیشن قرار دارد. سازندگان درباره‌ی میزان دقیق فروش این بازی اطلاعاتی را منتشر نساختند اما می‌دانیم که این استودیو می‌تواند به توسعه‌ی بازی‌های ویدیویی بپردازد:

سخت است که توضیح دهم چقدر این موفقیت [برای ما] عظیم است. سونی خوشحال است و ما قرار نیست دوباره انیمیشن‌های تبلیغاتی بسازیم.

شما می‌توانید نقد و بررسی بازی Kena را از این لینک مطالعه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *