اخبار بازی

تورنومنت FIFA 22 با قهرمانی دیاگو جوتا از لیورپول پایان یافت

دیاگو جوتا (Diogo Jota) مهاجم تیم لیورپول با غلبه بر پدری (Pedri) از بارسلونا توانست قهرمان اولین دوره‌ی مسابقات ۲ در مقابل ۲ بازی FIFA 22 شود.

در این تورنومنت چندین بازیکن حرفه‌ای فوتبال از جمله تیمو وارنر (Timo Werner) و کالوم هودسون اودوی (Callum Hudson-Odoi) از تیم محبوب چلسی، آدبایو آکینفنوا (Adebayo Akinfenwa) از ویکومبا واندرز (Wycombe Wanderers)، لاوین کورزاوا (Layvin Kurzawa) از تیم پر طرفدار پاریس سینت جرمن (Paris Saint-Germain)، وستون مک‌کنی (Weston McKennie) از یوونتوس و فرران تورس (Ferran Torres) از تیم پر هوادار منچستر سیتی حضور داشتند. این افراد با گیمرهای حرفه‌ای تیم‌های دوتایی تشکیل دادند.

جوتا همراه تکز با از تیم بازی‌های ویدیویی Fnatic، توانستند پدری را با نتیجه‌ی ۳-۱ در فینال شکست دهند.

۸ تیم تشکیل شده به دو گروه ۴تایی تقسیم شدند.

جوتا و تکز (Tekkz) در گروه وارنر و سانخز (SaNkHs) از تیم ورزش‌های الکترونیک Case، آکینفنوا و تام (Tom) از تیم Excel و کورزاوا و لوی (Levi) از تیم Gullit قرار داشتند و با غلبه بر آن‌ها توانستند به فینال راه پیدا کنند.

از طرف دیگر پدری و گراوسن (Gravesen) با پیروزی بر مک‌کنی و راکی (RocKy) از تیم ورزش‌های الکترونیک Vitality، تورس و ماتیس (Matias) از تیم Heretics و هودسون اودوی و لیسا (Lisa) از تیم JLingz، توانستند به فینال برسند.

جوتا به خاطر مهارت‌های بالایش بسیار معروف شده و در هفته‌‌ی پیش توانست مقام اول رده‌بندی فیفا اولتیمیت پلی‌استیشن (PlayStation’s FIFA Ultimate) را کسب کند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *