اخبار بازی

نسخه نهایی Battlefield 2042 شامل ویژگی‌هایی است که در نسخه بتا غایب بودند

در تازه‌ترین مطلبی که روی وبسایت رسمی شرکت الکترونیک آرتز منتشر شده، ناشر به مخاطبان این اطمینان را داده که نسخه نهایی Battlefield 2042 شامل ویژگی‌هایی است که در نسخه بتا غایب بودند و نباید کمبودهای نسخه بتا را چندان مهم تلقی کنند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

زمان زیادی تا انتشار نسخه جدید مجموعه شوتر محبوب بتلفیلد باقی نمانده‌است. شاید این مجموعه همیشه در مقایسه با رقیب سنتی خود، کال آو دیوتی از حیث فروش و حامعه طرفداران کمی عقب‌تر بوده‌ اما، همیشه طرفدارن پیگیر زیادی داشته و بویژه در نسخه‌های آخر مجموعه جامعه مخاطبان بازی با رشد چشمگیری همراه بوده‌است. بتلفیلد ۲۰۴۲ با تمرکز روی بخش چند نفره و بدون کمپین داستانی روانه بازار می‌شود و سازندگان به طرفداران وعده یک تجربه طبیعی‌تر و مهیج‌تر از همیشه را داده‌اند. چندی پیش نسخه بتا بازی در دسترس قرار گرفت و توانست به خوبی رضایت مخاطبان را جلب کند و آن‌ها را امیدوار و منتظر نسخه نهایی بدارد. البته با تمام این تفاسیر نمی‌توان گفت نسخه بتا یک نسخه بی‌ایراد بوده و شکایتی نیز درباره آن وجود داشته‌است.

در همین باره شرکت الکترونیک آرتز و DICE بیانیه‌ای صادر کردند و در آن به طرفداران اطمینان دادند نسخه نهایی Battlefield 2042 شامل ویژگی‌هایی است که در نسخه بتا غایب بودند و بار دیگر تاکید کردند بتا بازی از نسخه قدیمی‌تر و منسوخ شده الهام گرفته شده‌است

در متن بیانیه آمده‌است:

قسمت‌هایی عظیمی از مپ بازی در دسترس قرار نداشت و فکر می‌کنیم برخی از مخاطبان با بررسی ساختمان‌های کلیدی مپ به این نکته پی برده باشند. متاسفانه پینگ بازی آنگونه انتظار داشتیم در نسخه بتا عمل نکرد اما، به شما این اطمینان را می‌دهیم که در نسخه نهایی پینگ در شرایط مختلف عملکرد بسیار مطلوب‌تری داشته باشد.

بتلفلید ۲۰۴۲ برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *