اخبار بازی

نتفلیکس قصد ندارد استودیوهای بازی سازی فراوانی را بخرد

اخیرا یکی از مدیران ارشد نتفلیکس در تازه‌ترین کنفرانس مالی شرکت اعلام کرده آن‌ها قصد ندارد استودیوهای بازی سازی فراوانی را به زیر مجموعه خود و سرویس گیمینگ خود اضافه کنند و در زمان و فرصت درست اقدام به این کار خواهند کرد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

غول صنعت استریم هنر هفتم، نتفلیکس مدتی پیش از سرویس استریم گیمینگ خود رونمایی کرد و به صورت رسمی خبر از آغاز فعالیت در صنعت ویدیو گیم در آینده نزدیک دارد. پس از آمازون و گوگل، نتفلیکس سومین شرکت عظیم و چند میلیارد دلاری است که وارد این صنعت می‌شود. دو شرکت مذکور از زمان ورود خود چندین استودیو جدید تاسیس کردند و چندین استودیو مستقل را نیز تحت تملک خود درآوردند تا برای سرویس‌های آن‌ها محتوای انحصاری تولید کنند. شاید انتظار می‌رفت شاهد صنعت مشابی از سوی نتفلیکس باشیم، موردی که البته سران آن تکذیب کردند.

یکی از سران شرکت در کنفرانس مالی اخیر شرکت اعلام کرده آن‌ها به هیچ عنوان بی محابا اقدام به خریدن استودیوهای بازی سازی نمی‌کنند و منتظر زمان و فرصت مناسب می‌مانند. معاون ارشد کمپانی در این باره گفت:

اگر تاریخچه ما را بررسی کنید، به این نکته پی می‌برید که ما زمانی بحث تصاحب حق امتیاز یا مالکیت یک دارایی مطرح باشد، بسیار با دقت و وسواس عمل می‌کنیم. البته چنانچه فرصت مناسبی را شناسایی کنیم و مطمئن باشیم با اهداف شرکت هماهنگی دارد، از آن استفاده خواهیم کرد ولی فارغ از آن، انتظار نداشته باشید دائما اخبار خریدن استودیوهای جدید را از سوی ما بشنوید.

نتفلیکس مدتی پیش استودیو Night School، سازنده بازی Oxenfree را خرید. این استودیو در حال حاضر مشغول ساختن Oxenfree 2 است که قرار است سال میلادی آینده عرضه شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *