اخبار بازی

تصاویر انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse 2

تصاویر انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse 2 محصول کمپانی سونی منتشر شده است.

کمپانی سونی پیکچرز، تصاویری تازه از انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی 2 (Spider-Man: Into the Spider-Verse 2) را منتشر کرده است. این انیمیشن، دنباله انیمیشنی به همین نام محصول سال 2018 میلادی است. این تصاویر در صفحه رسمی این انیمیشن در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده است.

در کپشن این تصاویر نیز نوشته شده است که مراقب باشید و مولتی ورسی از احتمالات مختلف را در پیش روی خود مشاهده کنید. در این تصویر، مرد عنکبوتی با لباس کلاسیک قرمز رنگ خود دیده می‌شود اما مشخص نیست که چه شخصیتی در پشت این نقاب قرار دارد.

از آنجا که در این انیمیشن، نسخه‌های متفاوتی از مرد عنکبوتی از دنیاهای مختلف وجود دارند، پس تشخیص اینکه چه کسی درون این لباس است، غیر ممکن به نظر می‌رسد. اما در عین حال، یکی از زیبایی‌ها و جذابیت‌های این مجموعه انیمیشن مرد عنکبوتی این است که هر کسی می‌تواند پشت این نقاب باشد.

هنوز عنوان رسمی انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی 2 هنوز مشخص نشده است. طرفداران این مجموعه با دیدن این تصاویر به سرعت یاد فیلم اصلی خواهند افتاد. این دو تصویر توسط اکانت رسمی این انیمیشن در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده است. اولین تصویر، مرد عنکبوتی در لباس قرمز رنگ خود را نشان می‌دهد که به افق شهر خیره شده است.

تصویر دوم نیز ماسک مرد عنکبوتی را به نمایش گذاشته است که می‌توان بازتاب شهر نیویورک را در درون آن مشاهده کرد. نکته جالب توجه دیگر در مورد این توییت این است که در کپشن آن به جای استفاده از دنیای مرد عنکبوتی از مولتی ورس استفاده شده است که احتمال حضور کاراکترهای دیگر در آن را افزایش می‌دهد.

با اینکه هنوز عنوان رسمی این انیمیشن اعلام نشده است اما این انیمیشن برای اکران در تاریخ 7 اکتبر سال 2022 میلادی برنامه‌ریزی شده است. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید.

منبع: کولایدر

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *